MR_B Geplaatst: 27 september 2011 Geplaatst: 27 september 2011 Heb een originele 800hd se gezien met een in brand gevlogen display. Gelukkig was er iemand thuis. Helaas geen foto van gemaakt. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
SnijdeA Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 Origineel bericht van: MR_B Heb een originele 800hd se gezien met een in brand gevlogen display. Gelukkig was er iemand thuis. Helaas geen foto van gemaakt. Gelukkig was er niemand thuis ? De hele tent had af kunnen branden. Ik hoop dat ik wel thuis ben als dit mij gebeurt. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
dream7020 Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 Gelukkig was er IEMAND thuis Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Beheerder Michel Geplaatst: 28 september 2011 Beheerder Geplaatst: 28 september 2011 Dat lijkt mij sterk want om in de brand te kunnen vliegen moet er wel een brandstof zijn en het kunststof front van de DM800HD-SE is brandvertragend en de behuizing van staal. De DM800HD-SE is waarschijnlijk net als de andere modellen KEMA gekeurd en dat keurmerk krijg je niet als je een brandgevaarlijk product aanbied. Het kan hooguit wat gesmeuld en gerookt hebben en dat ook maar heel even. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
RogerDR Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 Origineel bericht van: Michel De DM800HD-SE is waarschijnlijk net als de andere modellen KEMA gekeurd en dat keurmerk krijg je niet als je een brandgevaarlijk product aanbied. Een KEMA keurmerk heeft vooral te maken met het in orde zijn bij normaal gebruik. Ik heb ooit een Canal+ box gezien die in een brand heeft gezeten en daar bleef heel weinig van over kan ik je zeggen.
Beheerder Michel Geplaatst: 28 september 2011 Beheerder Geplaatst: 28 september 2011 Die 'in een brand heeft gezeten'? Ik me voorstellen dat er dan weinig van over blijft, maar daar hebben we het hier dus niet over. Het gaat hier over een DM800HD-SE waar mogelijk sluiting is ontstaan in het display en dat display dus uitgerookt is. Van van binnenuit zal deze box niet in brand vliegen. Hooguit een beetje roken want het materiaal van het front is zoals eerder aangeven brandvertragend en ontvlamt dus niet. Verder zitten er geen delen in die vlam zouden kunnen vatten, hooguit heel even schroeien en roken. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
SnijdeA Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 Origineel bericht van: dream7020 Gelukkig was er IEMAND thuis Oops, excuses. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
mereltje Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 Dus tijd voor deze display Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
TDCI-racer Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 Origineel bericht van: mereltje Dus tijd voor deze display Dat is wel een heel mooi groot display. Hoe wordt dit aangesloten en waar kan je dit kopen ??
mereltje Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 Op IHAD kun je er meer over lezen , maar ze zijn nog niet te koop Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
BushWhacker Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 Origineel bericht van: mereltje Op IHAD kun je er meer over lezen , maar ze zijn nog niet te koop Ik heb even op IHAD gezocht maar nog niet gevonden. Kun je even een link posten. Het ziet er wel heel gaaf uit en aangezien mijn DB in een kast staat kan ik de display niet zien. DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
mereltje Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 pm Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Harley Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 Origineel bericht van: mereltje pm Die link werkt niet http://www.i-have-a-dreambox.com/wbb2/thread.php?threadid=139754 VU+ Duo2 - PrismCube
mereltje Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 De link die je nu in je bericht hebt staan werkt hier prima Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
BushWhacker Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 Origineel bericht van: mereltje De link die je nu in je bericht hebt staan werkt hier prima Hij werkt bij mij ook prima. DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen