Ga naar inhoud

[ET9000] SD zender kwaliteit

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen,

ik heb gister mijn et9000 weer eens geupdate, en tot mijn grote verbazing is de kwaliteit van de SD zenders wel heel hard achteruit gegaan.

op mtv is nog amper een gezicht te herkennen en de ondertiteling nog amper te lezen.

Hebben hier meer mensen last van?

Groeten

Geplaatst:

ga maar naar

Menu

Instellingen

Systeem

en dan kiezen voor AV

En zet onderaan maar de scaler bijna helemaal naar rechts en je beeld wordt beter

Ik had het ook

Ik vond het persoonlijk ook fijner hoe het eerder was want deed je hem helemaal naar links dan was de scaler uit en had ik altijd perfect beeld

Voor veel mensen zal dit schrikken worden het beeld wat ze krijgen naar een Update

Succes

Geplaatst:

Heeft dit veel invloed op de hd zenders als ik de scaler helemaal naar rechts doe? anders ga ik terug naar de versie van een paar dagen terug.

Geplaatst:

Dat zou volgens de mods op het CT forum geen invloed mogen hebben, die worden nl niet geschaald.

De oude scaler balk stond op 0 (of neutraal) als hij helemaal naar links stond. De nieuwe daarentegen als hij op 13 oftewel in het midden staat. Links van het midden moet het beeld zachter worden, rechts ervan scherper.

Beetje trial en error dus wat je mooi vindt.

Zelf hou ik hem na wat geschuif toch maar op 13 (= neutraal).

Gr

jedeje

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Geplaatst:

Dan moet jij je scaler op minimaal neutraal hebben staan anders is het mega slecht beeld op sd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen