Ga naar inhoud

[Azbox ME] uitgebreide site over de ME, met veel info

johndegr

Aanbevolen berichten

Gast opnieuwterug

Als de ME net zo goed is als zijn voorgangers dan heb ik er weinig vertrouwen in naar jaren.

En daar bij er kan maar 1 tuner in dat is al een rede om hem niet te kopen.

================================

j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was alleen maar info, ikzelf heb al 2 azboxen dus heb geen interesse hierin. Ik ben momenteel al dik tevreden met de E2 FW op beide boxen.

Maar voor nieuwkomers kan dit aantrekkelijk zijn en de 2 tuners zullen t.z.t. ongetwijfeld wel volgen.

Als je alle info op deze site leest, met voorbeelden films en pictures zul je het met mij eens zijn, dat hier veel voordelen zijn te behalen.

De dom is 2 keer zo groot, je kunt zelfs naar 3 x FW met multiboot doen.

Voor de rest zal de tijd het leren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 1 maand later...

En... hij is nu eindelijk dan in het land gesignaleerd, de dealer wacht op dit moment op aflevering door postnl :D

• Like 1

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne is ook verstuurd en ben ook heel benieuwd naar de look-and-feel. Vooral hoe Enigma2 hierop draait en de afstandsbediening reageert, ik vind dat de vorige generatie Azboxen nu wel redelijk draaien met Enigma2, maar dat het toch nog een hele andere beleving is als je op een echte Dreambox bezig bent. Ik kan dat niet goed omschrijven, anders dan een gevoel. Zal vooral ook met de gewenning van de afstandbediening te maken hebben.

Hoe zeer de ME een Dreambox 500HD concurrent wordt, dat is de vraag want dat lijkt mij een van de belangrijkste doelgroepen.

En dat er in de toekomst misschien ooit NeutrinoHD en Android op gaat lopen is nog van minder belang, zeker Android moet zich nog bewijzen als set-top box layer.

Neutrino kan ook wel leuk zijn voor de snelste prestaties, maar een beetje leuke skin vind ik toch ook wel belangrijk. Ik wil toch niet terug naar de Nokia 9200/9500 tijd qua bediening.

Voor 't weekend kunnen we hier dus de eerste echte gebruikerservaringen verwachten, en niet de idolate recensies van belanghebbenden die een pre-produktiemodel hebben mogen testen.

M_Z

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook een absolute fan van mijn dreamboxen; ik kan niet anders zeggen dan dat ik daar uiterst tevreden over ben. Voor mij zal de AZBox Me echter geen mainbox worden kan ik nu al zeggen, hij zal naast de Dreambox 8000HD staan. Voornamelijk voor het feedhunten, maar wie weet ga ik er zelfs wel meer mee tv kijken, en hopelijk nog wat meer zaken mee doen via plugins en dergelijke. Ik ben zeer benieuwd, en laat alles maar over me heenkomen!

En dat er in de toekomst misschien ooit NeutrinoHD en Android op gaat lopen is nog van minder belang, zeker Android moet zich nog bewijzen als set-top box layer.

Helaas is Android afgeketst, Sigma waarmee ze daarover meewerkten werkt niet meer mee :(

http://www.azbox.com...noticias&id2=20

Android was toch wel 1 van de meewegende factoren om deze box te kopen...

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen