Ga naar inhoud

[ET9000] CCcam 2.0.11 voor OpenPli 2.1 gezocht

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ik heb problemen met mijn Sagem F@st modem-router, gekend probleem overigens bij gebruik met Linux ontvanger.

Nu stelt het probleem zich niet volgens verschillende fora bij gebruik van cccam 2.0.11.

Ik zoek deze dus om te installeren op mijn ET-9000 met OpenPli 2.1 image.

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt.

PS: probleem is ook opgelost met aparte router achter de Sagem, maar heb nog geen router, vandaar mijn wens om voorlopig cccam 2.0.11 te gebruiken.

Geplaatst:

Als je googled op cccam 2.0.11 vind je een site waar hem kunt downloaden.

HG

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Geplaatst:

Heeft niets te maken met illegale sharing, ik heb cccam softcam nodig om mijn TV Vlaanderen kaart te laten werken en met versie 2.2.1 loopt mijn Scarlet Sagem modem/router vast na enkele minuten.

Nu had ik op één of ander forum gelezen dat 2.0.11 wel werkte.

Enfin, zal elders de vraag stellen en verder zoeken.

Thankx

• Beheerder
Geplaatst:

Het is niet de bedoeling dat andere leden jou op de regels gaan wijzen. Daar is dan ook een waarschuwing voor uitgedeeld.

Zeker onze vaste leden weten dat je daarvoor de knop 'waarschuw moderator' moet gebruiken.

Je vraag is wat mij betreft niets mis mee en daarvoor hoef je dus niet naar een ander forum uit te wijken.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Hummy
Wie kan me helpen?

Even op mijn PCs rond gesnuffeld, dit zou hem moeten zijn.

gr
jedeje

CCcam_2.0.11.zip

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Geplaatst:
Ik heb cccam softcam nodig om mijn TV Vlaanderen kaart te laten werken en met versie 2.2.1 loopt mijn Scarlet Sagem modem/router vast na enkele minuten.

CCcam loopt lokaal op je box, op moment dat deze je modem/router laat vastlopen heeft cccam toch connectie naar buiten het internet op!
En als ik je reactie lees dat je alleen je TV Vlaanderen card wilt laten werken is er beslist iets niet in de haak met je huidige CCcam.cfg file.

Post je CCcam.cfg file eens /etc/CCcam.cfg
Geplaatst:
Origineel bericht van: theparasol
Ik heb cccam softcam nodig om mijn TV Vlaanderen kaart te laten werken en met versie 2.2.1 loopt mijn Scarlet Sagem modem/router vast na enkele minuten.

CCcam loopt lokaal op je box, op moment dat deze je modem/router laat vastlopen heeft cccam toch connectie naar buiten het internet op!
En als ik je reactie lees dat je alleen je TV Vlaanderen card wilt laten werken is er beslist iets niet in de haak met je huidige CCcam.cfg file.

Post je CCcam.cfg file eens /etc/CCcam.cfg

Ooit gehoord van een eigen server ??? bijv een NSLU-cardserver voor eigen interne distributie.
Dergelijke server kan toch het router gedeelte beinvloeden en/of extreem belasten.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Toppers
Ooit gehoord van een eigen server ??? bijv een NSLU-cardserver voor eigen interne distributie.
Dergelijke server kan toch het router gedeelte beinvloeden en/of extreem belasten.

Een interne server die de router belast. Dan heb je het toch serieus verkeerd ingericht.
Als je een interne mail/web/ftp server hebt staan die belast voor interne clients ook de router crazy
De enige manier om een router te belasten is door de verkeer van lan>wan of van wan>lan aan te bieden.
We hebben het hier volgensmij over lan>lan = geen belasting.
Geplaatst:

Just'm, zoals jezelf al zegt; van server via (interne router) naar client geeft geen belasting aan je router en vooral niet aan je modem. Waarom denk je dan toch aan sharing ?

Geplaatst:
Just'm, zoals jezelf al zegt; van server via (interne router) naar client geeft geen belasting aan je router en vooral niet aan je modem. Waarom denk je dan toch aan sharing ?

Heel simpel: TS geeft aan dat zijn modem/router crashed met bepaalde CCcam versie. Dat lukt alleen als er verkeer lan>wan of wan>lan is. Als dat niet expliciet de bedoeling is dan zit er toch iets beslist niet goed in zijn CCcam config.
Geplaatst:

Ik volg jou ook ff niet meer want paar replies hierboven stel je duidelijk:

En dat is voor LAN sharing absoluut niet nodig/het geval.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen