Gast brandweerman Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 Ik heb 2 problemen met mijn dreambox. Als ik een aantal keren achter elkaar aan het zappen ben, valt het geluid soms uit. En af en toe krijg ik een roze beeld. Wie kan mij vertellen wat ik hier aan kan doen. Alvast bedankt, Brandweerman
lowieke10 Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 welke image gebruik je en welke cam, want ik heb hier met mijn 500hd ook last van, ik moet hem dan iedere keer rebooten voor weer geluid en beeld te krijgen
icesat Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Als DM800HD-SE met HDMI kabel is aangesloten probeer dan eens een andere HDMI-kabel
Nowtv Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Ik heb het probleem ook met een 800se op een sharp tv. Andere hdmi kabel helpt niet. Image is de nieuwe open pli. Beeld wordt roze en geen geluid idem.
rinlin Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 Ik heb twee DM800se's, een op een philips en een op een LG tv. Ze werken met OpenPLi 2.1. Beide verliezen af en toe het geluid. Alleen een complete herstart zet het geluid weer aan. Ik zie echter geen roze beeld.... 2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME) 1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's
karlskoga Geplaatst: 7 oktober 2011 Geplaatst: 7 oktober 2011 hey ik had het zelfde probleem het heeft met de driver van de dreambox te maken probeer met de nieuwste drivers. het zal zeker helpen. voor de dream persoonlijk vind ik peter pan 2.3 beste. vooral met mkv films afspelen vanuit de harde schijf. loopt nooit vast. groeter van FENERBAHCE
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen