gerardino Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 29-09-2011 08.06 uur Hallo sinds vanmorgen geen beeld meer op de transponder 12515 Nederland 1-2-3-Sbs-6 Net-5 en nog wat zenders. Op 12344 geen problemen weet iemand hier iets meer over graag een melding.
gerardino Geplaatst: 29 september 2011 Auteur Geplaatst: 29 september 2011 Ik bedoel wel de SD zenders dus niet de HD. Gerardino
Seniorsatter Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Hier bij mij ook ""scrambeld"" Wel beeld op de HD-Versies
Sprietje Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Ook bij mij en bij goede vrienden van me staat sinds vanochtend het beeld op zwart van Ned 1, 2, 3, SBS6 en Net 5, allemaal zenders op transponder 12515H. In totaal op 4 verschillende merken tuners waarvan 3 officieel goedgekeurde tuners. Om 9.43 uur was het probleem over.
Gast azboxhd Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 eerst op de eene ontv niet en de andere wel nu weer op alle bij wel. =============================== johan
el renegade Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Schijnt willekeurig te zijn, somige mensen hebben wel beeld anderen niet.
Seniorsatter Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Nu bij nij weer beeld op Ned 1 SD Misschien is CD weer bezig met coderingen ?
el renegade Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Of de nachtwaker die op een verkeerd knopje heeft gedrukt!
1pm Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Ook de emms staan op nul wel beeld hier 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Osaka Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Ik heb ze vanmorgen om 09:00 gebeld, kreeg een helpdeskmedewerker aan de lijn, die ging met mij in het menu van mijn receiver...en ineens..." Een momentje meneer" bijna 10 min muziek en toen tuuut tuuut tuuut stekker eruit. Waarschijnlijk een briefing dat de storing bij hun lag. Ik vond het behoorlijk onbeschoft om zomaar zonder opgaaf van reden de verbinding te verbreken, maar wel cashen telefoonkosten. Ik direct terug gebeld, waren ze ineens niet meer bereikbaar wegens drukte. Zo ga je volgens Canal Digital met je klanten om. Ik heb dit ook reeds bij Radar gemeld.
Sprietje Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Dit staat op de site van CanalDigitaal: Actuele informatie over storingen, wijzigingen en onderhoud: 29 september 2011 : Storing beeld Nederlandse tv-zenders (opgelost). 9:00 uur: In de ochtend van 29 september treedt er een storing op waardoor klanten geen beeld hebben op de (SD-)zenders Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3, SBS6 en Net5. Er wordt druk gewerkt aan een oplossing. 10:10 uur: De storing is inmiddels verholpen. Klanten hebben weer beeld op de zenders Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3, SBS6 en Net 5.
_HarmeN Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 Gisteravond ook weer paar hikjes op genoemde zenders VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO
_HarmeN Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Opnieuw een storing heb al een week last van skips in opnames. Vanmiddag eens 2 uren 3 zenders opgenomen te weten ned 3 rtl4 en sbs6. Ned3 en SBS hebben skips en rtl4 niet. VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen