Sinbad Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Beste satters,mijn nieuwe dm500HD zapt veels te traag,ik heb cd abbo-kaart erin met newenigma en cccam 2.2.1,als ik tussen of naar een FTA-kanaal zapt gaat dat razend snel maar zodra ik bv tussen NED1 en 25 zapt(of tussen alle niet fta.kanalen)duurt dat bijna 10sec.intussen zie je dan dat enigma2 schroefjes linksboven in beeld draaien verder start de box snel en nooit crashes of vastlopers,waar zou het aan liggen? alvast bedankt. gr Sinbad
Sinbad Geplaatst: 29 september 2011 Auteur Geplaatst: 29 september 2011 @debeek,in de dm500hd kan geen hdd erin dacht ik, maar nee,nergens picons geinstalleerd.
icesat Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Misschien ligt het aan de gebruikte skin Probeer eens als test de Default Skin
bigtwin Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Heb je aan de CCcam.cfg iets veranderd? Zo ja, zet de/een orginele file weer eens terug. Heb je een CCcam.prio file? Zo ja, weggooien! Zo niet, weet je zeker dat de gecodeerde zenders die je wilt kijken, ook op je eigen kaartje aanwezig zijn...? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Sinbad Geplaatst: 29 september 2011 Auteur Geplaatst: 29 september 2011 opgelost,het lag aan de skin,ik ben teruggevallen op de default skin en zapt als trein..bedankt allemaal. gr sinbad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen