Ga naar inhoud


bestandssysteem Digitenne recorder


Flupkes

Aanbevolen berichten

Wanneer ik iets opneem met de Digitenne recorder gaat dat prima, daarna afspelen is ook geen probleem.

Wanneer ik de Cruzer USB stick van 16 Gb vervolgens op de PC aansluit, geeft deze als enige optie 'formatteren'. Dat gebeurt zowel op een Windows 7 als op een Linux (Ubuntu 10.04) PC. Andersom geldt hetzelfde. Wanneer ik een USB stick formatteer op de PC en deze in de Digitenne recorder stop geeft deze ook als enige optie 'formatteren'.

 

Gebruikt de Digitenne recorder een ander bestandssysteem? En zoja, bestaat er een mogelijkheid dit met de PC uit te lezen (op windows of Linux)?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Flupkes
Wanneer ik iets opneem met de Digitenne recorder gaat dat prima, daarna afspelen is ook geen probleem.
Wanneer ik de Cruzer USB stick van 16 Gb vervolgens op de PC aansluit, geeft deze als enige optie 'formatteren'. Dat gebeurt zowel op een Windows 7 als op een Linux (Ubuntu 10.04) PC. Andersom geldt hetzelfde. Wanneer ik een USB stick formatteer op de PC en deze in de Digitenne recorder stop geeft deze ook als enige optie 'formatteren'.
Gebruikt de Digitenne recorder een ander bestandssysteem? En zoja, bestaat er een mogelijkheid dit met de PC uit te lezen (op windows of Linux)?


Welke digitennereceiver heb je? de topfield? dan zou het kunnen zijn dat de topfield als bestandssysteem fat24 gebruikt en je pc fat32.

Wiljo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Flupkes
Wanneer ik iets opneem met de Digitenne recorder gaat dat prima, daarna afspelen is ook geen probleem.
Wanneer ik de Cruzer USB stick van 16 Gb vervolgens op de PC aansluit, geeft deze als enige optie 'formatteren'. Dat gebeurt zowel op een Windows 7 als op een Linux (Ubuntu 10.04) PC. Andersom geldt hetzelfde. Wanneer ik een USB stick formatteer op de PC en deze in de Digitenne recorder stop geeft deze ook als enige optie 'formatteren'.

Gebruikt de Digitenne recorder een ander bestandssysteem? En zoja, bestaat er een mogelijkheid dit met de PC uit te lezen (op windows of Linux)?

google op topfhdrw
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...