Gast Geplaatst: 1 september 2001 Geplaatst: 1 september 2001 ik heb een strong 8000 ontvanger en een goldprogrammer v2.0 en een goldkaart sinds vanmiddag is mijn gehele kaart leeg, heb verschillende keys bekeken maar ik kom allemaal de zelfde tegen en heb ik al verscheidene malen op de goldkaart gezet maar hij doet nog steeds niets, zou de kaart stuk wezen?<BR>Als ik de kaart uitlees geeft hij wel de goede keys aan.wie kan/wil mij hiermee wat helpen
Gast Geplaatst: 1 september 2001 Geplaatst: 1 september 2001 Als de kaart tijdens het programmeren geen fouten geeft in de "Verify" ronde, dan is de kaart nog prima in orde.<BR>Als de ontvanger zegt: Please Insert SmartCard dan is de kaart van de verkeerde files voorzien.<BR>Geeft hij geen melding, maar ook geen beeld, keys niet in orde.<BR>Geeft hij een paar minuten beeld en daarna niets, dan is de pic.hex niet bestand tegen de aanvallen van Canal +.
Gast Geplaatst: 1 september 2001 Geplaatst: 1 september 2001 ik had inderdaad eerst beeld en dat viel weg toen heb ik keys opgehaald bij duck en b**m*r maar niets werkte geen beeld wel onder in beeld geeft ie in het rode blok de kanalen aan als het inderdaad is wat je zeg dat de pic hex het niet aan kan wat kan ik hieraan doen? geen errors geen insert smart card
Gast Geplaatst: 1 september 2001 Geplaatst: 1 september 2001 Ga er maar van uit dat je keys niet kloppen.
Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 het waren inderdaad onjuiste keys,bedankt alles loopt weer.
Aanbevolen berichten