Marc put Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 Sedert enige dagen krijg ik bij een internetupdate te lezen "The current beta image is not stable". Als ik toch kies voor een update/opstarten blijft het probleem nog steeds bestaan. Vervolgens heb ik de laatste nightly Builds gedownload en opnieuw geflasht met de webbrowser doch ik blijf de melding krijgen. Iemand een idee wat er fout loopt ? DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
Tonskidutch Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 was dat ooit voorheen anders dan qua melding misschien zijn de meldingen iets strikter wegens de licenties en afhankelijkheden de images nightly Build zijn alleszins even stabiel/onstabiel als voorheen. ciao Eleanor Blancmange
SIMBAke Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 krijg die melding ook als ik wil updaten , nochtans kan ik gewoon updaten dan dus niet van wakker liggen denk ik dan , of toch wel ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
theparasol Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 Origineel bericht van: Marc put Iemand een idee wat er fout loopt ? Deze melding komt omdat de updatefunctie momenteel controleert op de verkeerde plek ivm verandering van forum software. Vandaag is dit gefixed, in de nieuwe builds die vanaf morgen beschikbaar zijn zal de status van de update weer correct weergegeven worden.
Marc put Geplaatst: 30 september 2011 Auteur Geplaatst: 30 september 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch was dat ooit voorheen anders dan qua melding misschien zijn de meldingen iets strikter wegens de licenties en afhankelijkheden de images nightly Build zijn alleszins even stabiel/onstabiel als voorheen. ciao Voorheen heb ik deze melding nooit gekregen. DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
Loui (K) Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch was dat ooit voorheen anders dan qua melding misschien zijn de meldingen iets strikter wegens de licenties en afhankelijkheden de images nightly Build zijn alleszins even stabiel/onstabiel als voorheen. ciao Ja maar je krijgt die nu op je scherm in beeld zie foto.En dat was nooit.Kan je dan we gewoon updaten?ik kan me voorstellen als mensen hiervan terugdeinsen.
metoo Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 antwoord Parasol is toch duidelijk? Origineel bericht van: theparasol Origineel bericht van: Marc put Iemand een idee wat er fout loopt ? Deze melding komt omdat de updatefunctie momenteel controleert op de verkeerde plek ivm verandering van forum software. Vandaag is dit gefixed, in de nieuwe builds die vanaf morgen beschikbaar zijn zal de status van de update weer correct weergegeven worden. ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen