Sky viewer Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 Hallo , zit met een probleempje. Ik heb films ( bestanden) staan op de HDD van mijn dreambox 8000 HD. Die films kan ik bekijken op mijn pc . Nu wil ik die films op een externe HDD zetten , en dat is ook gelukt , maar als ik de films wil afspelen , van die externe HDD dus , dan komt er geen beeld , op mijn pc. Is dat op te lossen , en zo ja , hoe ? bvd.
vGnp Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 Gaat het om opname's gemaakt op de Dreambox? Zo ja, heb je VLC MediaPlayer geinstalleerd? -> Zou moeten werken Zo nee, installeer even VLC MediaPlayer: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Sky viewer Geplaatst: 30 september 2011 Auteur Geplaatst: 30 september 2011 Precies , heb die opnames gemaakt van de dreambox. Zal die player gaan downloaden , en zal je laten weten of het werkt ! Alvast dank .
vGnp Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 En vergeet niet tijdens het installeren ook de browser plugin te installeren, dan kun je op je PCtje ook TV kijken. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Sky viewer Geplaatst: 30 september 2011 Auteur Geplaatst: 30 september 2011 En het werkt !!!! BEDANKT !!!!
vGnp Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 Origineel bericht van: Sky viewer En het werkt !!!! BEDANKT !!!! Mooi zo! vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Sky viewer Geplaatst: 30 september 2011 Auteur Geplaatst: 30 september 2011 Ow , die browser plugin in heb ik blijkbaar over het hoofd gezien . Dat heb je , als je met 2 dingen tegelijk bezig bent , en eten maken , en hier iets downloaden .
vGnp Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 Even een uninstall doen en opnieuw installeren. Dan kun je - terwijl iemand anders TV kijkt - op je PCtje een ander kanaal zien binnen dezelfde transponder vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Sky viewer Geplaatst: 30 september 2011 Auteur Geplaatst: 30 september 2011 Ik zal ogen te kort hebben , om dat allemaal te bekijken , op al die schermen , want ik ben alleen. Maar tv kijken op een HD scherm is aangenamer .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen