Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er een mogelijkheid om deze sneller te maken? Mijn huidige provider(tele2) kan niet hoger zeggen ze. Ik zelf kom tot max. 7m/bit terwijl het modem tot 20m/bit kan. Gelukkig gebruik ik geen televisie, en heb alleen internet en telefonie dus.

Het leuke is dat er net een 60/120m/bit lijntje voor m'n deur getrokken is. smile

Geplaatst:

Probleem is niet je huidige adsl provider maar de kwaliteit van de koperkabel / afstand tot de telefooncentrale... Enfin je raadt het al je moet verhuizen om de snelheid omhoog te krijgen. Of wachten op VDSL.... of overstappen op die nieuwe snelle cai kabel die ze getrokken hebben.

Geplaatst:

Je hebt helemaal gelijk "theparasol" ik zit 2,5km van het verdeelpunt en koper verbindingen, om 2 redenen zou ik over moeten stappen 1. Wij zijn hier allemaal heftige internet gebruikers, 2. Ik gebruik vaak een stream om muziek uit te zenden! Dus maar niet het modem opvoeren......dank voor je antwoord.

Geplaatst:

Het valt minder op als je even het straatkastje opent en de hele straat de kabels aansluiten!

En dan via wlansharing met de hele buurt op 1 betaalde kaart naar de dvb-c kijken en dikke internet abbo van 120Mbit het net op smile

Gaat je anno 2011 niet meer lukken... iedereen leeft voor zichzelf!

Geplaatst:

Zou dit best willen allebij(een splitter en via Wlan)maar de 60/120mb kabel is nog niet actief.....moet ik weer de straat open gooien als ik iets verkeerd heb gedaan smirk

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen