Ga naar inhoud

Defecte afstandsbediening Vu+ Duo

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn VuDuo is plotsklaps niet meer te bedienen met mijn ab. Nieuwe batterijen geplaatst, en opnieuw proberen te flashen, het probleem blijft bestaan. Omdat het mij niet duidelijk is,of het probleem in de ab of de tuner ligt is de suggestie van mijn leverancier om een nieuwe ab aan te schaffen voor mij niet aan de orde. Op mijn vraag of ik mijn geld gerestitueerd krijg, mocht blijken dat de ab niet defect is, heb ik nog geen antwoord gekregen. Een lokale satellietwinkel kon of wilde me niet helpen. Nu mijn vraag: is het mogelijk dat ik bij een forumlid (Alkmaar eo) die dit leest, mijn ab kan uit proberen zodat ik de juiste beslissing kan nemen. Ik heb een witte ab, weet eigenlijk niet of de zwarte slechts in kleur verschilt.

Duo en Ultimo, Open PLi 4.0, Astra 1,2,3 en Hotbird

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

De zwarte is qua bediening identiek.

Ja kan even kijken met een digitale camera of je het infra rode ledje ziet knipperen als je op een toets drukt, is dat niet het geval dan is die zeker stuk.

Dus gewoon even via het schermpje op je camera naar de led kijken

Geplaatst:

Bedankt Pedro goede tip, op mijn camera was inderdaad geen infraroodsignaal te zien. Ik weet nu zeker waar het probleem ligt en ga een nieuwe ab bestellen.

Geplaatst:

Ok Flieboe,

mocht je toch nog willen proberen woon ik denk ik wel in de buurt bij jou.

mvg,

Oly

VU + solo 2 SE met VTI 11    :) 
Dreambox 800HD met gemini
Visiosat Bi-satellite G4 4x Inverto black lnb's (13E,19E,23E,28E)

Geplaatst:

Oly, hartelijk dank voor je aanbod. Inmiddels heb ik een nieuwe afstandsbediening. De Vu doet het weer prima. Ik ben blij dat dit forum er is, waar je met je Vu problemen terecht kunt en er altijd wel forumleden zijn die je kunnen helpen.

Met vriendelijke groet

George

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen