theparasol Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Je bent als kaarteigenaar verantwoordelijk. De provider heeft niets te maken met het feit dat iemand jouw box en router heeft lopen aanpassen. Ze stellen gewoon dat je maar een gecertificeerde ontvanger van ze had moeten gebruiken dan was het niet gebeurt. 1
sattv4iedereen Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Origineel bericht van: theparasol Je bent als kaarteigenaar verantwoordelijk. De provider heeft niets te maken met het feit dat iemand jouw box en router heeft lopen aanpassen. Ze stellen gewoon dat je maar een gecertificeerde ontvanger van ze had moeten gebruiken dan was het niet gebeurt. M.a.w.,als ik een tvv kaart stuur naar nederland,en die gebruikt ze voor cs,zal ik de dupe zijn en ik zal mijn wonden kunnen aflikken. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Alventali Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Citaat: M.a.w.,als ik een tvv kaart stuur naar nederland,en die gebruikt ze voor cs,zal ik de dupe zijn en ik zal mijn wonden kunnen aflikken. Ik denk dat je dat zo heel goed ziet. Ten eerste je bent verantwoordelijk voor de kaart. Ten tweede mag je de kaart officieel niet uitlenen. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Beheerder Michel Geplaatst: 6 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 6 oktober 2011 Helpo, Ik heb jouw account maar verwijderd omdat jouw 'vriend' toevallig onder hetzelfde IP adres ook al lid is op sat4all. Één account per lid hier. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
haelewyn Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Origineel bericht van: helpo @Johan45 Ze zijn een klant kwijt... Ik denk niet dat TVV nog zal groeien op die manier.... Laat ons eerlijk wezen het aanbod is pover, via een vriendendienst kon je ook onze buren bekijken en vice versa, dit was juist hun meerwaarde vond ik.... Nog niet teruggevonden in eender ander antwoord : De vriend van Helpo was abonnee met één kaart, één klantnumer. De gebruiker vindt dat TVV zichzelf tekort doet, een klant kwijt is, omdat ze het niet pikken dat je één abonnement met meerdere mensen deelt. Zo gaan ze niet groeien, ... Als iedereen zijn kaart met 20 anderen deelt gaan ze krimpen :-) Ik denk niet dat ze zich er druk om maken dat ze dit soort klanten buitengooien. Als ik morgen mijn telenetkabel ga delen met de buren of mijn telefoonkabel ga sharen via een simbox.. of mijn internet via wifi, ga ik op een dag ook die brandende blaren aan mijn achterkant voelen. Wie dit spel speelt moet het ofwel slim genoeg spelen en niet overdrijven of aanvaarden dat hij op een dag het deksel op de neus krijgt.
Johan45 Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Volgens mij heb ik dit wel meer gelezen, maar wel in een ander topic overigens. Maar je hebt wel gelijk. In Nederland zeggen we. "Wie zijn gat verbrandt moet op de blaren zitten" Dus hij moet niet zeuren en gewoon opnieuw beginnen. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten