zanco48 Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 ook niet via de menu knop? anders helemaal uitschakelen en opnieuw opstarten. helaas niet... hij gaat naar de kleine tandwielen en daar houdt het zo te zien op...
icesat Geplaatst: 22 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2011 Herstart enigma was dan eigenlijk niet nodig geweest. Je had de poorten eerst terug moeten configureren. Dacht dat het hetzelfde zou zijn als op een dreambox.
zanco48 Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Herstart enigma was dan eigenlijk niet nodig geweest. Je had de poorten eerst terug moeten configureren. Dacht dat het hetzelfde zou zijn als op een dreambox. OK.. in elk geval bedankt. Ik heb een vraag gesteld in het Azbox forum, hopelijk heeft iemand een oplossing voor me...
zanco48 Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 OK.. in elk geval bedankt. Ik heb een vraag gesteld in het Azbox forum, hopelijk heeft iemand een oplossing voor me... Na een stuk of 15 reboots lijkt het erop dat hij weer wil opstarten.... en ik geloof dat de favorietenlijst nu ook weer werkt.... Dus alsnog nogmaals dank voor de tip... want ik denk dat het geholpen heeft
zanco48 Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Oef Blij dat het gelukt is. mvg, Heel eerlijk gezegd ik ook wel... Maar hoe dan ook dank voor de tip... want inmiddels werkt het met een settingslijst naar behoren, en daar ging het om...
icesat Geplaatst: 22 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2011 (aangepast) Ik heb even een vraag/probleem. Ik gebruik deze lijst in een Azbox Premium HD+ en dat werkte in het verleden goed. Alleen nadat ik een nieuwere RTI versie ben gaan draaien heb ik het geval dat ik bij mijn satellieten (19/13/23/28 met Multytenne) een satelliet 28.0 O krijg maar dat de favorieten Grayed out staan en ik hier geen beeld uit krijg. Het is me een keer gelukt de box zo te dresseren dat hij weer netjes de kanalen van 28.2 in de favorieten laat zien, maar ik weet niet meer hoe... iemand die mij kan en wil helpen?? Alvast dank Kan gebeuren wanneer er een verschil zit in satellites.xml Wat je kan doen is satellites.xml in de box vervangen door die van de zenderlijst. of naar de lijst gaan met satellieten en sat 28.2E verwijderen via menu - satelliet verwijderen en daarna zenderlijst er terug in zetten. Maar het beste is om bij satelliet tuner configuratie eerst niets ingesteld te kiezen. (Onthoud of schrijf wel even de volgorde van jou poorten op (poort A= ...B=...C=... D=...)) Dan wordt gevraagd om satellieten te verwijderen? Ja op alles kiezen. Verlaat menu en stuur de lijst opnieuw naar de box. Stel nu terug de juiste poorten van de sat posities in bij jou tunerconfiguratie. aangepast: Herstart enigma verwijderd. 22 oktober 2011 aangepast door sputnik
icesat Geplaatst: 22 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2011 (aangepast) Voor wie de zenderlijst niet kan terugvinden. Die stond op pagina 5 post #48 Maar heb deze hier gezet om gemakkelijker terug te vinden. mvg, Enigma² zenderlijstAstra 19.2°E - 23.5°E - 28.2°E - Hotbird 13.0°E 22 oktober 2011 aangepast door sputnik
icesat Geplaatst: 22 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2011 (aangepast) update 22/10/11 22 oktober 2011 aangepast door sputnik 1
icesat Geplaatst: 26 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2011 Enigma² zenderlijst Astra 19.2°E - 23.5°E - 28.2°E - Hotbird 13.0°E UPDATE 26-10-11 updates: - inactieve kanalen verwijderd - Disney Channel gewijzigd bij TéléSAT - Astra 19.2°E: ORF3 - Hotbird 13°E: Discovery Historia - Astra 28.2°E: PBS ...
-Dennis- Geplaatst: 26 oktober 2011 Geplaatst: 26 oktober 2011 Bedankt maar weer voor deze mooie lijst
SIMBAke Geplaatst: 26 oktober 2011 Geplaatst: 26 oktober 2011 kan de lijst niet laden , die .ipk lijst blijft erin blijkbaar ik heb de nieuwe verstuurd met dreamboxedit , maar de oude blijft er in VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
icesat Geplaatst: 27 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2011 kan de lijst niet laden , die .ipk lijst blijft erin blijkbaar ik heb de nieuwe verstuurd met dreamboxedit , maar de oude blijft er in Ik heb al tal van .ipk lijsten getest en altijd al een andere lijst met de settingseditor er terug in kunnen zetten. Heb je wel een reload commando gegeven en enigma herstart? Anders om de oude volledig te verwijderen ga je naar menu - instellingen - zenders zoeken - tuner configuratie - configuratie modus niet ingesteld kiezen. (poort A,B,C,D wel onthouden om later terug te zetten) Dan wordt gevraagd om satellieten te verwijderen? Ja op alles kiezen. Verlaat menu en stuur de nieuwe lijst naar de box. Daarna ga je naar tuner configuratie en stel je poorten A,B,C,D in met de juiste sat posities.
dubbeldd Geplaatst: 27 oktober 2011 Geplaatst: 27 oktober 2011 kan de lijst ook niet vinden of downloaden? of ligt dat aan mij? (ben net nieuw) en dan misschien ook een vraag aan de kenners. had voorheen (28.2) bbci 1.2.3.4.5.6.7 (sportkanaaal) maar sinds kort krijg ik dus geen signaal meer op deze kanalen. volgens mij zijn de frecuenties verandert maar dit weet ik dus niet zeker. daarom wou ik graag de nieuwe zenderlijst proberen om dit uit te sluiten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen