Ga naar inhoud


Nieuwe software dsr2221


el  renegade

Aanbevolen berichten


  • 2 weken later...

Het grootste verschil in software is me nu pas opgevallen, je kan de receiver nu ook gebruiken ZONDER smartcard.

Alle fta zenders kan je gewoon zien, de receiver is dus niet meer geblokkeert met de melding "steek smartcard in kaartlezer".

Dit geld ook voor de andere canaldigitaal modellen met nieuwe software zoals de thomson ts4.

 

Hebben de receivers toch nog restwaarde nu dat iedereen hd receivers in strot geduwt wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Het grootste verschil in software is me nu pas opgevallen, je kan de receiver nu ook gebruiken ZONDER smartcard.

Alle fta zenders kan je gewoon zien, de receiver is dus niet meer geblokkeert met de melding "steek smartcard in kaartlezer".

Dit geld ook voor de andere canaldigitaal modellen met nieuwe software zoals de thomson ts4.

 

Hebben de receivers toch nog restwaarde nu dat iedereen hd receivers in strot geduwt wordt.

Vandaag heb ik een DSR2221/03 gekocht. De verkoper verzekerde me dat alle FTA-zenders ZONDER smartcard te zien zouden zijn. Dat blijkt echter niet het geval te zijn. Hij zegt inderdaad steeds: "steek smartkaart in kaartlezer". Maar ik heb dus geen kaart en ik wil alleen FTA-zenders zien.

Daarom ben ik hier op het forum gaan zoeken tot ik dit draadje tegenkwam.

Interessant!

Zou het kunnen zijn dat mijn apparaat nog niet de nieuwste software heeft? Hoe krijg ik die er dan op?

De ontvanger reageert niet op de afstandsbediening (nieuwe batterijen). Ook de P+ en P- toetsen op de ontvanger reageren niet. Hij staat vast op kanaal 10 (RTL 8) en vraagt om een smartkaart.

 

Hopelijk heeft iemand een oplossing voor mijn probleem, want zo kan ik niets met apparaat.

 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Klaver4,

 

Met een oude niet meer werkende card erin moet het lukken om fta te kijken - Zelf gebruik ik soms zo'n DSR als radio tuner.

 

Grt, Marc.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een 2211 binnen gekregen met software versie 52

De decoder vraagt daarmee wel degelijk om een kaart.

Na een software update versie 62 kunnen laden via het download CDS kanaal op 498.

De decoder vraagt nu niet meer om een kaart en de FTA kanalen zijn zonder kaart te bekijken ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...