Ga naar inhoud

Laatste pli update levert veel problemen op.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb vandaag een update gedaan via softwarebeheer, maar daarna starte mijn box niet meer op.Oorzaak Magic-EHD toen ik deze verwijderd had draaide de boel weer maar mijn settings lijst was ook niet meer kompleet.En als ik nu Magic-EHD weer opnieuw installeer klopt er veel dingen niet meer van deze skin.Wat is er allemaal veranderd?Ik draai met de laatste pli 2.1 van 1.oct 2011

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Tsja, de skin MagicEHD is inmiddels de meest gebruikte skin.

Dit komt omdat VU+NL vanaf het begin zich enorm voor heeft ingespannen om ook alle plugins dezelfde look te geven, dus werd telkens e.e.a. aangepast. Daarom hadden wij een prachtig en mooie maar vooral actuele skin ter beschikking. Altijd up-to-date !

Kijk even bij ViX (Pli-based), daar is VU+NL inmiddels een prima (helpende)en gewaardeerde moderator waarbij de MagicEHD skin prima in orde en prettig werkend (inmiddels enkele opties extra).

Zag bij Pli dat wordt geroepen dat de skin wordt overgenomen van VU+NL bij ViX (overigens wel vreemd, niet meer welkom bij Pli maar wel zijn skin overnemen) maar dat "overnemen" loopt bij Pli inmiddels al behoorlijk wat achter met zelfs crashes zoals jezelf al omschrijft.

Geplaatst:

vandaag op alle 3 boxen met Magic-EHD een update gedraaid, geen enkel probleem gezien

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toppers
Misschien draai jij geen "nieuwere" plugins, ofwel zijn al jouw gebruikte plugins nog standaard aanwezig in de "oude" MagicEHD van Pli.

Nou ik heb vorige week Pli eropnieuw opgezet bij mij,door dat ik zelf iets had gedaan waardoor de boel crahste.(Experimenteren)Dus zo oud waren deze plugins niet.en Magic-EHD ook niet.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Toppers

Zag bij Pli dat wordt geroepen dat de skin wordt overgenomen van VU+NL bij ViX (overigens wel vreemd, niet meer welkom bij Pli maar wel zijn skin overnemen)

Wist jij trouwens dat VIX op openpli gebaseerd is?
De VIX aanpassingen maken zij echter niet beschikbaar.

En daarbij de Magic-HD is niet VU+NL zijn skin, hij was toevallig diegene die het bijhouden daarvan naar zich toegetrokken had.

Maar @Loui, zie jij kans een crashlog te posten, die staan op /hdd/ en zien eruit als bv: enigma2_crash_1317474721.log

Dan is het zo opgelost!
  • Beheerder
Geplaatst:

De conclusie is dat er diverse mensen zijn die problemen hebben met de Magic EHD skin en er diverse mensen zijn die problemen hebben met VU+NL, ofwel Duolist, ofwel Invertist en nog meer van die namen hoe hij zich vroeger noemde.

Het kan haast geen toeval zijn dat hij op het Pli forum ook al geweerd wordt.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ben toch ook al 8 of 10 jaar trouwe lezer hier, maar suggereer je nou dat iemand bewust de builds van pli saboteert?

Door er een skin in te zetten die niet goed werkt?

Dan is hij of Dreambox-minded of VU-minded en kan hij toch niet overal geweerd worden?

Geplaatst:
Origineel bericht van: Bats
Ben toch ook al 8 of 10 jaar trouwe lezer hier, maar suggereer je nou dat iemand bewust de builds van pli saboteert?
Door er een skin in te zetten die niet goed werkt?
Dan is hij of Dreambox-minded of VU-minded en kan hij toch niet overal geweerd worden?

Michel wil alleen zeggen dat VU+NL een slechte reputatie heeft opgebouwd onder diverse namen op diverse fora.
Het leveren van bovengemiddelde bijdrages aan een skin mag geen reden zijn om die nare trekjes van hem maar onder het tapijt te schoffelen.

Hij is inmiddels omarmt door vix team en dat is prima!

En niemand saboteert pli images. Hoe kom je nu weer uit op die conclusie?
Geplaatst:

Er staat nog een ander topic over de 'Echte'HD skin.

Daar legt hij het gebruik van de e2skinner uit. Maar daar is het een en ander verwijderd, geloof ik, de reacties zijn niet logisch meer.

Geplaatst:

Ook dat topic of draadje/verwijzing is verwijderd.

Wordt wat moeilijk discussiëren hier als er commerciële belangen

gaan spelen op dit forum.

• Beheerder
Geplaatst:

Ik heb echt geen idee waar je het over hebt.

Volgens mij praat je maar wat want ik kan er werkelijk niets van bakken.

Misschien een linkje naar het topic waarover je hebt hebt?

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Beheerder
Geplaatst:

En ook dat gebeurt alleen als er regels worden overtreden en in de meeste gevallen wordt dan ook alleen de zin of het word waarin de regels overtreden worden uit het bericht gehaald en meer niet.

Mvg,

Michel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen