theparasol Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Al met al niets mis mee en komt de leesbaarheid tengoede. Echter ik kan me wel voorstellen dat users pissig worden als juist hun reactie gesloopt wordt.
Beheerder Michel Geplaatst: 2 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 2 oktober 2011 Kan je nagaan hoe pissig wij worden als er op een dag al voor de 17e keer iemand de regels aan zijn laars lapt en iets plaatst dat niet kan/mag. Laten we even niet op de zaken vooruit lopen totdat bats 'zijn' topic link heeft geplaatst. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Origineel bericht van: Michel totdat bats 'zijn' topic link heeft geplaatst. Kun je lang wachten vrees ik! Dit is het topic waar hij aan refereert:http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/2013585/1
Beheerder Michel Geplaatst: 2 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 2 oktober 2011 Het zal zoals gewoonlijk wel weer allemaal aan mij liggen, maar voor zover ik kan zien hebben wij uit dat topic helemaal niets verwijderd. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast Bats Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Ja klopt, juiste topic. En de laatste reacties allemaal van Loui. Daar moet toch tussendoor iets gezegd zijn. Mag toch ook wel af en toe voetbal zien.
Beheerder Michel Geplaatst: 2 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 2 oktober 2011 Niet dus. Jammer dat je weer de verkeerde conclusies trekt en ons volledig ten onrechte afschildert als een stel bericht wissen boeven De opmerking over het commercieel belang sloeg al helemaal nergens op. Waar zouden wij dan commercieel belang bij hebben volgens jou? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Toppers Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Even weer ontopic; Blijf erbij dat dankzij VU+NL zijn inzet er een superskin is "gegroeid" met de naam MagicEHD, tevens door wel enorm veel mensen wordt gebruikt. Bij gebruik van het ViX-image in combinatie met MagicEHD zijn momenteel geen problemen te bekennen. Wel heb ik inmiddels zelf ervaren dat de Pli-devs de MagicEHD niet op de juiste wijze overnemen (zijn dus layout verschillen) en momenteel ook ietsjes "achterlopen". (bijv. LNB-signalen aan rechterzijde van infobalk) Dus er is per saldo niets mis met MagicEHD, maar is de problematiek of oorzaak van TS zijn probleem meer te zoeken bij Pli.
Gast Bats Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Daarom zei ik ook eerst dat ik al 8 tot 10 een trouwe lezer ben. Dus dat commerciële gepromoot lees ik al zo lang, maar er is nu stevige concurrentie voor een gunstiger prijs. Terwijl je vraagt om donaties voor deze site. En dan hier zomaar suggereren dat iemand expres een skin toevoegt om de image te doen crashen. Daar heb ik geen antwoord op. Trouwens datzelfde topic is dezelfde dag op http://openpli.org/forums/topic/18635-skins-magic-ehd-hoe-moet-je-kleuren-aanpassen/ geplaatst en beantwoordt door deze persoon. Ook al had ie drie accounts; het is toch hoe hij antwoordt?
Beheerder Michel Geplaatst: 3 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 3 oktober 2011 Eerst beschuldig je ons van het verwijderen van reacties. Dat was dus nadrukkelijk niet het geval. Dan beschuldig je ons van commerciële belangen, wat dus eveneens niet het geval is. Ik zou ook niet weten hoe. Ik plaats van gewoon 'sorry' te zeggen kom je dan wederom met een totaal onbegrijpelijk verhaal en doe je de beschuldigingen nog even dunnetjes over. Is er iets mis bij jou of ligt het toch echt weer aan ons? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Citaat: @Loui, zie jij kans een crashlog te posten, die staan op /hdd/ en zien eruit als bv: enigma2_crash_1317474721.log Dan is het zo opgelost!
Wouterdevries Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Hoi, Ik kan je echt van harte VIX aanraden, die is veel stabieler dan pli. Ik draai nu een aantal maanden VIX nadat ik voorheen altijd pli erop had en dat scheelt een boel frustraties thuis Groetjes Wouter
DeBeek Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 En hoe heb je deze dan op een Dreambox 8000 gezet ??
Gast Bats Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Ik beschuldig je (ALS moderator) alleen van het spreken over een persoon die zich niet meer kan verdedigen en dan vraag ik het. Maar iedereen weet toch dat je (ex)distributeur/importeur was en nu 12 km verderop woont/werkt/vertegenwoordigt. Dus je aversie tegenover VU en alle namaak spreekt voor zich.
Beheerder Michel Geplaatst: 3 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 3 oktober 2011 Dit is de laatste keer dat ik op dergelijke domme opmerkingen van jou ga reageren. Wij zijn al sinds januari 2009 gestopt met de distributie van Dream Multimedia en ook helemaal niet meer aktief in de satelliet TV handel. Wij hebben helemaal niets meer met Dream Multimedia of de distributie ervan te maken. Dream Multimedia kan ons wel schieten omdat we er destijds mee gestopt zijn en wij vinden Dream Multimedia ook niet meer lief omdat ze nadat we gestopt zijn allemaal wazige persberichten zijn gaan verspreiden. Ik heb dus geen enkele reden om Dream Multimedia aan te prijzen, noch heb ik enige reden een ander merk af te kraken. Behalve natuurlijk als ik het zelf niet oprecht een slecht product vind. Als jij eens even de reviews gaat lezen zie je dat we bij de DM800HD-SE zeer kritisch zijn geweest over de hoge prijs en we de VU+ Uno juist een hele goede review hebben gegeven. Jouw opmerkingen slaan dus werkelijk helemaal nergens op. Dan nog even over die verhuizing: Die was al bijna een jaar voordat we gestopt zijn met Dream Multimedia en de afstand is 26 KM en niet 12 Ik heb principieel een bloedhekel aan namaak. Of het nu een Dreambox, een azbox of een Rolex horloge betreft. Dat maakt mij niets uit. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Loui (K) Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Ik heb het probleem alweer opgelost, er zijn blijkbaar aanpassingen gedaan in bepaalde pgn files.ze zijn kleiner gemaakt in afmetingen terwijl bij mij nog de gote maten stonden. dit gaf een heel raar efect in mijn skin.Het gaat om enkele files in Magig-HD Common wie hier ook problemen mee heeft is hier de Aanpassing.Moet er wel even bij zeggen dat de Magig-EHD uit de lijst van pli nu wel goed werkt.Het hele verhaal komt doordat Pli de site en hun systeem veranderd hebben.Vandaar mijn image een probleem gaf.Door de volgende dag weer een update te doen was alles weer voorbij en werkte het weer normaal.De aanpassing die ik hier geplaatst heb is alleen voor de skin die ik ook veranderd heb(veel kleuren).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen