Ga naar inhoud


Goedkoopste internet/bellen provider?


Gast gladys

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: DeBeek
En wat is nu de goedkoopste ????


nou... internet via Telfort, NL nummer via Budgetphone en uitbellen via Justvoip (of een andere betamax).

17.50 per maand* internet, 0.84 euro per maand budgetphone (= 10 euro per jaar) en uitbellen... hangt er vanaf hoeveel je belt Als je 10 euro laadt (+0.70 transactiekosten, btw kan je zo laten afhankelijk waar je registreert) kan je 120 dagen gratis naar vaste lijnen bellen, maximaal ca 5 uur per week. TV kijken kan gratis, naar Duitse en Engelse zenders...
Dit is zo een beetje wat ik hier heb smile

* = actietarief voor 12 maanden, maar je kan telkens weer "verlengen" en krijg je ook na 1 jaar weer een nieuw actietarief.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:
betaal om de 3 maanden 10 euro en kan bijna iedereen verder
kostenloos bellen

Dat zou bij mij dus al in 3 dagen op zijn.
Ik heb VoIPBuster ook al eens geprobeerd maar is net als Skype voor mij te duur. Het is leuk om eens een SMS over te zenden maar het zenden van een SMS via mijn Vodafone abbo is nog goedkoper.
Met Skype en VoIPBuster ben ik trouwens te "computer-gebonden".
Ik moet gewoon de ouderwetse telefoon kunnen grijpen en bellen maar. Met ISDN heb ik 3 nummers en 2 lijnen..is precies goed voor mij. Ik kan dan met meerdere deelnemers tegelijk bellen.
Ja, ik weet..dat gaat ook met Skype...maar doe mij de normale telefoon maar.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Citaat:
betaal om de 3 maanden 10 euro en kan bijna iedereen verder
kostenloos bellen

Dat zou bij mij dus al in 3 dagen op zijn.

Naar wat voor nummers bel jij dan ?

bijna alle landen naar vast KOSTENLOOS

en je hebt geen computer nodig alleen een sip kastje
dan bel je gewoon met je eigen telefoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Naar wat voor nummers bel jij dan ?

Naar EAME (Europe Afrika Middle East), Amerika, Canada.
Een mix van vaste lijnen en mobiel.
Maar via de Deutsche Telekom heb ik al een FlatRate naar praktisch de hele wereld naar vaste lijnen. Ook naar mobiele telefoons in USA en Canada.
Mijn extra kosten gaan dus hoofdzakelijk naar mobiele telefonie.
Dat komt omdat in vooral Afrika iedereen met mobiele telefoons telefoneert. Een vastnet bestaat in onderontwikkelde landen nauwelijks.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Citaat:
Naar wat voor nummers bel jij dan ?

Naar EAME (Europe Afrika Middle East), Amerika, Canada.
Een mix van vaste lijnen en mobiel.

Europa is kostenloos of 1cnt/min.
usa en canada vast en mobiel is kostenloos
middenoosten hangt van land af in ieder geval goedkoper als telecom
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Wat is de goedkoopste provider? Zelf zag ik T-Mobile met een mooie aanbieding van 22,50 zonder borg voor een draadloze router en geen extra maandelijkse lijnkosten.

Iemand ervaring daarmee of een beter idee.

 

De goedkoopste provider voor internet en bellen is inderdaad T-mobile. Ik heb dit gevonden in een vergelijking van goedkope internet en bellen abonnementen.

 

Ik heb zelf Scarlet Family (internet, bellen en TV). Mijn ervaring met Scarlet is niet heel goed, maar ik ben eigenlijk te lui om over te stappen. De snelheid van het internet blijft steken op 14Mbit. De TV aansluiting van Scarlet werkt wel naar behoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Citaat:

betaal om de 3 maanden 10 euro en kan bijna iedereen verder

 

kostenloos bellen

 

 

Dat zou bij mij dus al in 3 dagen op zijn.

Ik heb VoIPBuster ook al eens geprobeerd maar is net als Skype voor mij te duur. Het is leuk om eens een SMS over te zenden maar het zenden van een SMS via mijn Vodafone abbo is nog goedkoper.

Met Skype en VoIPBuster ben ik trouwens te "computer-gebonden".

Ik moet gewoon de ouderwetse telefoon kunnen grijpen en bellen maar. Met ISDN heb ik 3 nummers en 2 lijnen..is precies goed voor mij. Ik kan dan met meerdere deelnemers tegelijk bellen.

Ja, ik weet..dat gaat ook met Skype...maar doe mij de normale telefoon maar.

 

FritzBox kopen, instellen en je belt gewoon met je telefoon via internet met welke provider dan ook. Ikzelf gebruik voipbuster (deze geeft zowel een inbelnummer als een heel goedkoop uitbel tarief) en ben ongeveer 100 euro per jaar kwijt.

 

Wat je zegt, de kosten gaan hem zitten in de mobieltjes.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

T-mobile leek goedkoop maar bellen loopt lekker op. Om die reden Telfort genomen met alleen een starttarief van 10 cent.

UPC gebeld met de vraag wanneer het abonnement beeindigd kon worden. Dat was na een maand. Ik heb aangegeven terug te bellen als ik een ander had. Dag erna e-mail van UPC: contract is op mijn verzoek beeindigd per 5-11-2011. Telfort kon niet eerder dan 10-11-2011. Dus paar dagen geen internet en bellen. Bedankt UPC.

Van die klanten neem ik nu alleen het basispaket analoge TV. Kan daar 4 toestellen op aansluiten. Als het ooit digitaal wordt zie ik wel weer. Maar als het even kan geen UPC. Die zien al jaren geen kans tv, internet en telefoon probleemloos via een modem te leveren. Uiteraard ligt het aan mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

KPN budget €9.95 [ voor lijn en 0900 ]

Voipcheap €12,50 per 90 freedays / 3 is €4.20 [ gaat op aan af en toe mobiel bellen ] heb siemens voip telefoon

EDP net € 17.95

Tv € 7

 

totaal: €40

 

Teveel maar wel veel vrijheid.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

VOIP >> SKYPE voldoet nog beter dan KPN. Die alles in een raad ik af vanwege bandbreedte verhaal. Jij TV Kijken, rest wil internetten en de monteur wil de installatie zo inrichten dat e.e.a. daarna niet meer functioneert. Dag en nacht modem/router bij moeten zetten/warm stoken (ze worden echt warm en gaan hangen.............................)

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...