bobje20 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Ik met een plugin voor mijn Vu+Duo een backup gemaakt naar mijn interne harde schijf.Welke plugin moet ik installeren om deze, indien nodig, weer terug te zetten?
Moderator wiz Geplaatst: 2 oktober 2011 Moderator Geplaatst: 2 oktober 2011 diezelfde plugin? Welke plugin gebruik je precies? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
bobje20 Geplaatst: 2 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2011 De naam is Volledige back-up op HDD-USB
Moderator wiz Geplaatst: 2 oktober 2011 Moderator Geplaatst: 2 oktober 2011 als het goed is dan maakt dat ding een usb stick aan die je zou kunnen gebruiken om je box in geval dat het nodig is kunt flashen dacht ik. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 De plugin heeft een mapje op de harde schijf gezet met de naam vuplus Als je deze complete map, dus met onderliggende map en bestanden, kopieert naar een USB-stick dan kan je met die USB-stick je VU+ weer opnieuw flashen, dus terug brengen naar de toestand zoals die was op het moment van het maken van de back-up.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen