Mister Bean Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Hallo, Ik wil hier de UPC-kabel geheel opzeggen en mijn Canal Digitaal zenderpakket uitbreiden van Basis naar Family met HD. Tevens wil ik een tweede smartcard aanvragen voor een tweede HD ontvanger (slaapkamer). Nu is mijn vraag of via de tweede kaart ook de HD-kanalen zichtbaar zijn. Of is met de tweede smartcard alleen het 'normale' Family-pakket (zonder HD) te ontvangen? Alvast bedankt voor de reacties. Groet, Nico
Jassy Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Op de tweede kaart moet je afzonderlijk het HD pakket er bij op doen, dus 2,50 (tweede kaart) + 5 euro voor HD.
leo1949 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Oplossing zou een smartwi kunnen zijn. Dan kan je 6 kinderen nemen die later ook elk op hun eigen slaapkamer tv kunnen kijken met 1 abonnement Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
dream7020 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Welke ontvanger werken allemaal met een smartwi Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Sprietje Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Hier heb je de website van SmartWi. Daar staat bij FEQ ook met welke coderingstechnieken de SmartWi kan omgaan. http://www.smartwi.net/
epa Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 smartwi werkt al jaren probleemloos bij mij,op de apparaten die in mijn onderschrift staan+ook op hivion flut ontvanger (op zolder)met 4 kaarten tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen