Ga naar inhoud

Pli niet stabiel.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik heb een vraag:

Sinds ongeveer 1 week als ik wil update geeft de vuduo aan dat hij niet stabiel is.

Kan ik nu toch de vuduo flaschen met de OpenPLi-2.1-beta-vuduo-20111003.zip van of is hij inderdaad niet stabiel,want als ik hem wil update geeft hij bij update aan niet stabiel.gr vincere.

Geplaatst:

Beetje beknopt informatie om te kunnen helpen:

- Welke image en versie staat er nu op

- Veel plugins?

Misschien kunnen mensen op dit manier eigen ervaring delen.

gr.

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Geplaatst:

Ik heb de OpenPLi-2.1-beta-vuduo van een week of 5 geleden er nu op staan,normaal update ik de Pli 2.1 om de 2 weken maar de vuduo geeft nu aan,als ik naar software beheer gaat en dan de tweede van boven dat is dan software update,dan ok en nu geeft de vuduo aan.

The current beta image is not stable.

For more information see www.pli-images.org.

Wilt u uw ontvanger update.

Op de site van pli daar staat niets over dat de Pli/beta 2.1 onstabiel is. gr vincere.

Geplaatst:

Hallo Vincere,

Ik heb een VU+Uno en draai ook een openpli van een paar weken oud en krijg dezelfde melding indien ik naar softwarebeheer/softwareupdate gaat.

Ik denk dat je beter een backup maakt en dan via usb de nieuwste versie van openpli flasht.

Overigens draait deze image bij mij 100% stabiel, met de meeste extensions geinstalleerd.

VU+Uno/Openpli/Bigbisat/28,2E/23,5E/19,2E/13E/9,0E/4,8E/0,8W/5,0W

Geplaatst:

Ok theparasol je heb gelijk ik heb hem toch geupdate en er kwamen ook allemaal updates voorbij bedankt. gr vincere.

Geplaatst:

Nu ook geupdate, de UNO startte in het groen op met beginscherm van vorige VTi image, toen met de schakelaar achterop uit/aan gezet, en alles weer O.K.

VU+Uno/Openpli/Bigbisat/28,2E/23,5E/19,2E/13E/9,0E/4,8E/0,8W/5,0W

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen