qwyrp Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Als ik wil gaan update krijg ik de volgende melding: The current beta image is not stable. For more information see www.pli-images.org Wilt u uw ontvanger update? After pressing OK, please wait Als ik bij pli-images/openpli.org (zelfde) ga kijken zie ik niks van instabiliteit 1x OpenPLI @VU+DUO en 1x VIX @ET9000
Gast Stephan296 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Als het een tijdje geleden is dat je voor het laatst geupdate hebt dan kan dit kloppen. Ze zijn overgegaan naar een andere server en hij haalde de status van de andere server af die er in principe niet meer is. Dus je kunt rustig updaten. Ik had die melding ook, gewoon geupdate en draait als een zonnetje
qwyrp Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Ik update bijna om de dag en deze melding kreeg ik al eerder. Deze versie is ws van 3 a 4 dagen geleden. 1x OpenPLI @VU+DUO en 1x VIX @ET9000
theparasol Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Gewoon updaten... daarna werkt de stabiel/instabiel melding pas weer correct ivm recente overstap naar andere forum door openpli.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen