tritium Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 hoi satters, ik krijg de laatste software van pli er niet in dmv de knop omhoog/aanzetten, hij geeft stopmode aan maar ik kom gewoon op de standaard pli webif alleen dan met foutmeldingen. iemand een idee, ik heb geen nulmodem kabel.
DeBeek Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Druk eens op de refresh knop van je browser
tritium Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 geen resultaat, ook niet na een herstart van de pc. nu mn vrouw weg is heb ik eindelijk tijd, over een uur komt ze thuis en dan moet alles weer werken...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Gaat flashen wel als je een oudere versie van Pli neemt?
theparasol Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Origineel bericht van: tritium geen resultaat, ook niet na een herstart van de pc. Heb je wel goede ip? Dat hoeft niet hetzelfde te zijn hoor! Vooral omdat je zegt: stopmode maar krijg standaard pli webinterface met foutmeldingen. Lijkt erop dat je browser het uit zijn eigen cache haalt ipv fresh van de box ip. Staat het correcte ip niet in display van de box? Gebruik anders bv softperfect netscan.
likus Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 gebruik je Firefox? Probeer dan eens met Internet Explorer. Ik heb het laatst met Firefox ook niet voor elkaar gekregen... Vreemd genoeg was in dit geval een Microsoft product beter DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
tritium Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 ik had het juiste ip, maar het is opgelost door de router te resetten, vrouw komt nu thuis, dus ik moet rap een kanalenlijst er in zetten...
tritium Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Origineel bericht van: Brombeer Origineel bericht van: tritium geen resultaat, ook niet na een herstart van de pc. nu mn vrouw weg is heb ik eindelijk tijd, over een uur komt ze thuis en dan moet alles weer werken... O jeeee O jeeeee O jeeee, Vliegt ze op een bezemsteel Moi Brombeer. nee, dat valt wel mee, maar ze vind het al snel troep en wilde in eerste instantie de kabelboer weer in huis, na een hoop gezeur is de schotel er toch gekomen, maar nu moet ik het wel waar maken
theparasol Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Origineel bericht van: tritium maar ze vind het al snel troep Ik hoor dat ook vaak... en dan luidt mopperend dat als het prima werkt blijf er dan af!
Gerard 76 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Dat wordt waarschijnlijk geen beurt vanavond...
DeBeek Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Dat wordt waarschijnlijk geen beurt vanavond... Zeg,, Ga je mond eens met zeep spoelen..!!!!
tritium Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Dat wordt waarschijnlijk geen beurt vanavond... als je nog een tip heb voor mij mischien wel, ze staat nu te koken (eten maken bedoel ik dan he) ik heb astra 1,2,3, hotbird via multytenne welke settings zijn het beste voor de sd kanalen icl. jimjam enzo?
Loui (K) Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Origineel bericht van: tritium Origineel bericht van: Gerard 76 Dat wordt waarschijnlijk geen beurt vanavond... als je nog een tip heb voor mij mischien wel, ze staat nu te koken (eten maken bedoel ik dan he) ik heb astra 1,2,3, hotbird via multytenne welke settings zijn het beste voor de sd kanalen icl. jimjam enzo? Ik gebruik altijd Henksat die bevalt mij prima, alleen pas ik die elke maand wel aan dus updaten.Ik zet hem hier wel even neer.
Toppers Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Origineel bericht van: Loui (K) Origineel bericht van: tritium Origineel bericht van: Gerard 76 Dat wordt waarschijnlijk geen beurt vanavond... als je nog een tip heb voor mij mischien wel, ze staat nu te koken (eten maken bedoel ik dan he) ik heb astra 1,2,3, hotbird via multytenne welke settings zijn het beste voor de sd kanalen icl. jimjam enzo? Ik gebruik altijd Henksat die bevalt mij prima, alleen pas ik die elke maand wel aan dus updaten.Ik zet hem hier wel even neer. Ik denk dat de settings van Hans je beter passen, henksat lijsten zijn super onlogisch !!!! http://openpli.org/forums/topic/19916-kanalenlijst-hans-van-2-oktober-2011/
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen