tritium Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 hoe doe ik die downloaden? ik krijg momenteel cccam niet eens gedownload en oscam weigert beeld te geven, ik heb een probleem nu. is de server down???
theparasol Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 download oscam-experimental uit de feed (softcams, is voorgeconfigureerd werkt met NL card) download hans settings uit de feed (settings) via menu, applicaties
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Die server doet het gewoon hoor...
tritium Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 hoe instaleer ik nu cccam want ik zit met zwart beeld een oscam doet het niet... en ja de server doet het
theparasol Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 wat staat er onder menu instellingen softcam? zorg dat daar oscam staat box vervolgens al opnieuw gestart?
tritium Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 daar staat oscam. maar geen beeld, dus graag weer cccam. in welk menu zit dat ook al weer
tritium Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 hij doet het weer met cccam.. nu stop ik met rommelen. maar ben toch benieuwd waarom oscam geen beeld gaf...
theparasol Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 oscam wat... experimental, stable bla bla wat voor oscam?! CCcam vindt je ook onder menu, applicaties, groen downloaden plugins, softcams. Zorg ervoor dat je bij instellingen softcam ook cccam geselecteerd hebt staan nadat deze gedownloaded is.
tritium Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 oscam stable heb ik gedownload. cccam geeft beeld, dus ik blijf er nu van af.
Toppers Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Als de server werkt bij je kan je toch gewoon bij de softcams de cccam downloaden ! Hierna cccam.cfg in /etc even verwijderen en je cardlezer werkt direct. Succes
tritium Geplaatst: 4 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2011 Origineel bericht van: Toppers Als de server werkt bij je kan je toch gewoon bij de softcams de cccam downloaden ! Hierna cccam.cfg in /etc even verwijderen en je cardlezer werkt direct. Succes waarom cccam.cfg verwijderen? @the parasol, oscam doet nog steeds niks, moet daar niet nog iets ingesteld worden in een config bestandje ofzo?
Gast Jeroensky Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Indien je OpenPli gebruikt, en de oscam uit pluginfeed geinmstalleerd hebt, kijk dan eens hier voor configuratie examples die oscam op openpli doen werken met canaldigitaal abbo en enigma2. (in samenwerking met oa the parasol gemaakt). Ikzelf ben erg tevreden over OScam. Gewoon een softcam die het werk doet van meerdere softcams, zelfs oa cccam en mgcamd servers.
tritium Geplaatst: 4 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2011 bedankt, maar heeft iemand niet een standaard werkend config bestandje ter beschikking hier? ik wordt continu lastig gevallen door mijn zoontje van 2 en dit bericht foutloos typen is al een hele opgave , laat staan dat ik me moet verdiepen in die config. groet, tritium ps, ik gebruik open-pli
theparasol Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Origineel bericht van: tritium oscam stable heb ik gedownload. cccam geeft beeld, dus ik blijf er nu van af. Dat werkt ook idd niet Je moet met een NL Card oscam-experimental gebruiken anders wordt je card niet automatisch geupdated. Alleen in oscam-experimental zit de standaard config dat de NL en BE cards direct werken. Zou zeggen probeer het eens uit op een rustig moment!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen