tumtum Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Hoi, Ik ben voorzichtige stapjes aan het zetten in de wondere wereld van Enigma2 en PLI en dergelijke en heb een vraag die ik niet beantwoord zie door te zoeken: Ik heb een xtrend ET9000 met PLI image erop en het aanpassen van de zenderlijsten en uploaden is al wonderwel gelukt. Waar ik niet uitkom is hoe ik instel waar de ontvanger mee opstart. Dit is nu altijd de zender BVN uit het ´NEDERLAND´ bouquet. Ik wil hier graag de zender RTL4 uit het ´TUM´ bouquet van maken. Hoe doe ik dat?? Alvast heel hartelijk dank voor een antwoord en ook bij voorbaat excuses als dit heel simpel blijkt te zijn. Vriendelijke groet Tum
theparasol Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Scroll gewoon in de zenderlijst van je ontvanger naar de boeket / zender van je keuze maar druk niet op ok maar op menu, kies dan voor selecteer als opstart service.
tumtum Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2011 Ja geweldig. Weer een nieuw optiemenu ontdekt. Het is gelukt en hartelijk dank!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen