tajvdz Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Is er nog een mogelijkheid om het Dreambox keyboard werkend te krijgen in OpenPli 2.1? Zo niet kan het weer gaan werken na een update?
humaxxx Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Ik ben hier ook erg benieuwd naar. Als ik zie hoeveel plugin er gemaakt worden en hoeveel onzin er tussen zit. Een plugin waarmee je keyboard het doet, is er niet. Ik vind trouwens dat het gewoon moet werken zonder plugin. Zo'n keyboard kun je speciaal kopen voor de dreambox ..... kom je thuis werkt die niet omdat je Pli draait 2x Dreambox 8000 openpli 7.2 19 & 23 east
tajvdz Geplaatst: 4 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2011 ja ik heb er nog geen gekocht maar kan hem van iemand overkopen. ik heb hem al een tijdje hier om hem eerst te proberen maar hij doet niets. wat ik trouwens wel vreemd vind is dat hij helemaal niets doet. ook niet de toetsen die ook op de afstandsbediending zitten. Bij het indrukken van de toetsen gaat wel de rode led op het toetsenbord knipperen. ik hoop dat de makers van Pli dit probleem kunnen oplossen zodat het toetsenbord weer gaat werken!
humaxxx Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 met gemini werkt die wel. ik draai om deze reden ook met gemini 2x Dreambox 8000 openpli 7.2 19 & 23 east
tajvdz Geplaatst: 4 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2011 ja maar ik wil geen Gemini. Pli werkt verder perfect en als in iedere image het keyboard werkt moet het ook in Pli weer worden ondersteund. Dus ik zou graag een verklaring willen van mensen die zich met de ontwikkeling van Pli bezig houden met een rede of motivatie waarom het niet meer werkt en was de kansen zijn dat het weer gaat werken.
theparasol Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 www.openpli.org -> forums -> account aanmaken en daar vraag stellen, weet je zeker dat je correct antwoord krijgt en in de regel fixen ze bugs erg snel. Hier keuvelen mag wel maar helpt je niet zo veel verder
Harley Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 Origineel bericht van: theparasol www.openpli.org -> forums -> account aanmaken en daar vraag stellen, weet je zeker dat je correct antwoord krijgt en in de regel fixen ze bugs erg snel. Hier keuvelen mag wel maar helpt je niet zo veel verder Helpt ook niet, zeur er al een jaar om VU+ Duo2 - PrismCube
tajvdz Geplaatst: 5 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2011 precies ik ook. krijg hier vaak antwoorden van mensen die volgens mij wat doen aan Pli. beetje raar dat er nooit een fatsoenlijk antwoord komt waarom het nou niet meer werkt. en ook waarom het nou niet hersteld wordt. het moet gewoon terug!
theparasol Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 Klaag reutel... ik heb nog geen topic gezien op openpli.org
Harley Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 Beter kijken, vindt zo al een melding van 30 aug 2010! dat DMM keyboard nie meer werkt nie. Volgens mij al sinds de sms manier van tekst invoeren via remote. VU+ Duo2 - PrismCube
tajvdz Geplaatst: 5 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2011 Origineel bericht van: theparasol Klaag reutel... ik heb nog geen topic gezien op openpli.org als je niet met een oplossing of antwoord kan komen hou je er dan buiten en ga niet controleren wat er wel en niet al gevraagd is op een ander forum!
uniden Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Dit is dus van mij ook 1 van de redenen om geen pli te gebruiken. Volgens mij heeft die toetsenbord nog nooit gewerkt op pli teminste niet bij mij. dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
theparasol Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Origineel bericht van: tajvdz als je niet met een oplossing of antwoord kan komen hou je er dan buiten en ga niet controleren wat er wel en niet al gevraagd is op een ander forum! Daar is het openpli forum nu eenmaal voor... hier is het meer borrelpraat.
tajvdz Geplaatst: 6 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2011 Origineel bericht van: theparasol Origineel bericht van: tajvdz als je niet met een oplossing of antwoord kan komen hou je er dan buiten en ga niet controleren wat er wel en niet al gevraagd is op een ander forum! Daar is het openpli forum nu eenmaal voor... hier is het meer borrelpraat. nou daar vergis je je in. Ik heb hier op Sat4All meer pli problemen opgelost gekregen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen