tajvdz Geplaatst: 6 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2011 ja maar over dit onderwerp kom ik geen steek verder. maar ja zal wel aan mij liggen maar ik vind het best vreemd dat het keyboard niet meer werkt. het wordt door Dream Multimedia zelf verkocht en dan moet het gewoon werken!
uniden Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 zenderlijst backuppen andere image er in en je ramplank werkt weer als tevoren dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
DeBeek Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Citaat: het wordt door Dream Multimedia zelf verkocht en dan moet het gewoon werken! Dat doet het ook, op een orginele Dream Image.. Gewoon melden op het PLi forum..
uniden Geplaatst: 7 oktober 2011 Geplaatst: 7 oktober 2011 is bij het pli team al langer bekend lijkt me, is denk ik eerder een iets waar ze geen of geen zin in hebben om het te fixen of het heeft geen prio dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
humaxxx Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 nog steeds geen oplossing??? 2x Dreambox 8000 openpli 7.2 19 & 23 east
uniden Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 nee verwacht ook maar geen oplossing dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
tajvdz Geplaatst: 7 november 2011 Auteur Geplaatst: 7 november 2011 volgens het pli forum moet het gewoon werken,.. het lijkt er op dat het bij mij aan het keyboard ligt..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen