satmad Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Zijn er mensen op deze forum die ervaring hebben met een Kathrein UFS 923sw/1000GB/CI+ Laat het aub weten, ik zit namelijk te denken om deze te kopen.
jan5000 Geplaatst: 19 november 2011 Geplaatst: 19 november 2011 weet je of deze werkt met canal digitaal kaart en module of met aston en powercam? en het duitse HD+? coolstream neo
pionier48 Geplaatst: 19 november 2011 Geplaatst: 19 november 2011 Ook ik had interesse in deze box. Contact met Kathrein Duitsland leverde het volgende antwoord op: De mediaguard module met CD kaart werkt niet in de UFS923. In de volgende update zal dit worden aangepast. Voor wat betreft de aston- en powercam module heb ik geen antwoord.
jan5000 Geplaatst: 20 november 2011 Geplaatst: 20 november 2011 Wanneer heb je dit gevraagd Pionier 48 ?. De laatste FW update is van 7 sept 2011. Ik ga dit nog eens navragen, ook van de Aston en Powercam-Pro. coolstream neo
pionier48 Geplaatst: 20 november 2011 Geplaatst: 20 november 2011 (aangepast) Onderstaand het antwoord van Kathrein, ga ervan uit dat je enigszins het Duits beheerst. auf Ihr Email vom 10.11.2011 möchten wir Ihnen gerne nachstehendes mitteilen. Das von Ihnen verwendete Modul wird derzeit, aufgrund der CI+ Schnittstelle, im UFS 923 nicht erkannt. Dies soll ebenfalls mit dem nächsten Software-Update verbessert werden. Zum UFS 925 können wir diesbezüglich noch keine Aussage machen, da uns der Receiver seitens der Entwicklungsabteilung noch nicht vorliegt. 20 november 2011 aangepast door pionier48
snellejelle Geplaatst: 21 november 2011 Geplaatst: 21 november 2011 (aangepast) Hi, Ik heb hem staan ben redelijk tevreden,de vrije Hd zenders van DUITSLAND EN UK zien er goed uit ,alleen de Ned HD zenders ontvang ik niet vanwege mijn 40cm schotel denk ik . 21 november 2011 aangepast door snellejelle
pionier48 Geplaatst: 21 november 2011 Geplaatst: 21 november 2011 Schotel van 40 cm is niet het probleem. Gebruik je de mediaguard module met de CD kaart? FTA zenders ontvangen is in Nederland met deze box geen probleem. Het zit'm juist in het niet herkennen van de module/kaart.
jan5000 Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 Technische dient Karhrein geeft aan dat CD module inderdaad nog niet werkt. Over een FW update om dit op te lossen, is nog niet bekend wanneer deze komt. op de vraag of Aston Crypt en Powercam Pro werken geen antwoord ontvangen coolstream neo
beert Geplaatst: 17 april 2012 Geplaatst: 17 april 2012 De mediaguard module met CD kaart werkt niet in de UFS923. In de volgende update zal dit worden aangepast. We zijn ondertussen al enkele maanden verder, met hopelijk ook de vereiste update... Iemand al meer info?
hendrikbos Geplaatst: 27 april 2012 Geplaatst: 27 april 2012 (aangepast) Zijn er mensen op deze forum die ervaring hebben met een Kathrein UFS 923sw/1000GB/CI+ Laat het aub weten, ik zit namelijk te denken om deze te kopen. Ik heb een Kathrein UFS 922 en een 923, met daarin een Aston SECA Dual CI-module 1.07 (firmware v. 2.26). Voor beide ontvangers gebruik in nog steeds (zonder enig probleem) de Mediaguard 2 smartcard van CanalDigitaal. Ik heb geen Abonnement van CanalDigitaal, maar een Standaard-pakket. D.w.z.: Ik kan alleen Ned. 1, 2, 3 ontvangen met de Smartcard. Begin deze maand heb ik echter één Mediaguard 3 HD-martcard (Standaard-pakket) besteld en betaald, maar helaas nog niet ontvangen (CanalDigitaal is hierin nogal traag). Zodra ik de HD-smartcard (Mediaguard 3) ontvangen heb, zal ik bericht geven over de werking ervan in de Aston SECA Dual CI-module 1.07 (firmware v. 2.26) in de Kahrein UFS 922 en 923. Maar ik verwacht geen problemen te zullen hebben, daar ik deze ook nooit had met de Mediaguard 2 smartcard. Met vriendelijke groet. Hendrik Tiel P.S.: Op het Kathrein-forum (Duitsland) is m.b.t. dit onderwerp ook enige info op te halen. Zie de link. 27 april 2012 aangepast door hendrikbos
hendrikbos Geplaatst: 12 mei 2012 Geplaatst: 12 mei 2012 Vandaag heb ik een HD-smartcard (Mediaguard 3) ontvangen, en geplaatst in de Kathrein 922 en Kathrein 923 met daarin een Aston SECA Dual CI-module 1.07 (firmware v. 2.26), en ontvang alle Nederlandse HD-zenders (Astra 3) zonder problemen. Ik hoop met bovenstaande informatie, de vraag: Of het mogelijk is Nederlandse (HD)televisiezenders m.b.v. de Kathrein 922 en 923 te kunnen ontvangen; te hebben beantwoord. Met vriendelijke groet. Hendrik Tiel
hendrikbos Geplaatst: 12 mei 2012 Geplaatst: 12 mei 2012 (aangepast) Door problemen met de plaatsing, is het bericht twee keer geplaatst. Mijn verontschuldiging hier voor. Vandaag heb ik een HD-smartcard (Mediaguard 3) ontvangen, en geplaatst in de Kathrein 922 en Kathrein 923 met daarin een Aston SECA Dual CI-module 1.07 (firmware v. 2.26), en ontvang alle Nederlandse HD-zenders (Astra 3) zonder problemen. Ik hoop met bovenstaande informatie, de vraag: Of het mogelijk is Nederlandse (HD)televisiezenders m.b.v. de Kathrein 922 en 923 te kunnen ontvangen; te hebben beantwoord. Met vriendelijke groet. Hendrik Tiel 12 mei 2012 aangepast door hendrikbos
Bliksem24 Geplaatst: 27 juli 2012 Geplaatst: 27 juli 2012 hallo, ook ik heb een ufs 923 aangeschaft maar is gelukkig het huis weer uitgedragen. Dit systeem is niet bij machte om twee gecodeerde hd zenders gelijktijdig te verwerken. Dus NED1 opnemen en Ned 2 bekijken kan dit systeem niet. Veelvuldig met de zgn. importeur gesproken en gemaild maar deze stuurt je alleen het bos in. Kathrein DE geeft alleen de antwoorden die ze mogen geven en dus geen antwoord van sorry, kunnen we niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen