Ga naar inhoud


[Ervaring met Kathrein] Op zoek naar ervaringen met een Kathrein UFS 923sw


satmad

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Onderstaand het antwoord van Kathrein, ga ervan uit dat je enigszins het Duits beheerst.

 

auf Ihr Email vom 10.11.2011 möchten wir Ihnen gerne nachstehendes mitteilen.

 

Das von Ihnen verwendete Modul wird derzeit, aufgrund der CI+ Schnittstelle, im UFS 923 nicht erkannt.

 

Dies soll ebenfalls mit dem nächsten Software-Update verbessert werden.

 

 

Zum UFS 925 können wir diesbezüglich noch keine Aussage machen, da uns der Receiver seitens der Entwicklungsabteilung

noch nicht vorliegt.

aangepast door pionier48
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 2 weken later...

Zijn er mensen op deze forum die ervaring hebben met een Kathrein UFS 923sw/1000GB/CI+

 

Laat het aub weten, ik zit namelijk te denken om deze te kopen.

 

Ik heb een Kathrein UFS 922 en een 923, met daarin een Aston SECA Dual CI-module 1.07 (firmware v. 2.26). Voor beide ontvangers gebruik in nog steeds (zonder enig probleem) de Mediaguard 2 smartcard van CanalDigitaal. Ik heb geen Abonnement van CanalDigitaal, maar een Standaard-pakket. D.w.z.: Ik kan alleen Ned. 1, 2, 3 ontvangen met de Smartcard.

 

Begin deze maand heb ik echter één Mediaguard 3 HD-martcard (Standaard-pakket) besteld en betaald, maar helaas nog niet ontvangen (CanalDigitaal is hierin nogal traag).

Zodra ik de HD-smartcard (Mediaguard 3) ontvangen heb, zal ik bericht geven over de werking ervan in de Aston SECA Dual CI-module 1.07 (firmware v. 2.26) in de Kahrein UFS 922 en 923. Maar ik verwacht geen problemen te zullen hebben, daar ik deze ook nooit had met de Mediaguard 2 smartcard.

 

Met vriendelijke groet.

Hendrik

Tiel

 

P.S.:

Op het Kathrein-forum (Duitsland) is m.b.t. dit onderwerp ook enige info op te halen. Zie de link.

aangepast door hendrikbos
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vandaag heb ik een HD-smartcard (Mediaguard 3) ontvangen, en geplaatst in de Kathrein 922 en Kathrein 923 met daarin een Aston SECA Dual CI-module 1.07 (firmware v. 2.26), en ontvang alle Nederlandse HD-zenders (Astra 3) zonder problemen.

Ik hoop met bovenstaande informatie, de vraag: Of het mogelijk is Nederlandse (HD)televisiezenders m.b.v. de Kathrein 922 en 923 te kunnen ontvangen; te hebben beantwoord.

 

Met vriendelijke groet.

Hendrik

Tiel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door problemen met de plaatsing, is het bericht twee keer geplaatst. Mijn verontschuldiging hier voor.

 

 

Vandaag heb ik een HD-smartcard (Mediaguard 3) ontvangen, en geplaatst in de Kathrein 922 en Kathrein 923 met daarin een Aston SECA Dual CI-module 1.07 (firmware v. 2.26), en ontvang alle Nederlandse HD-zenders (Astra 3) zonder problemen. :)

Ik hoop met bovenstaande informatie, de vraag: Of het mogelijk is Nederlandse (HD)televisiezenders m.b.v. de Kathrein 922 en 923 te kunnen ontvangen; te hebben beantwoord.

 

Met vriendelijke groet.

Hendrik

Tiel

aangepast door hendrikbos
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

hallo,

 

ook ik heb een ufs 923 aangeschaft maar is gelukkig het huis weer uitgedragen.

Dit systeem is niet bij machte om twee gecodeerde hd zenders gelijktijdig te verwerken.

Dus NED1 opnemen en Ned 2 bekijken kan dit systeem niet.

Veelvuldig met de zgn. importeur gesproken en gemaild maar deze stuurt je alleen het bos in.

Kathrein DE geeft alleen de antwoorden die ze mogen geven en dus geen antwoord van sorry, kunnen we niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...