Gast beaur Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Als ik een opname direkt start vallen verschillende zenders in de lijst weg.Ze zijn dan niet meer helder en kunnen niet geselecteerd worden.Weet iemand waardoor dit komt?
Pietjebel10 Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Volgens mij maak je gebruik van 1 tuner en de 2de niet in gebruik, Hierdoor beperkt hij zich tot 1 transponder. Heb je 2 lijnen lopen naar je Vu-Duo en alle beide tuners ingeschakeld?? Vu+ Uno DM 800 DM800SE Sundtek-C HUMAX
Bert_nl Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Dit heeft te maken met hoe je de tuners ingesteld hebt. En hoe de schotel configuratie eruit ziet. Om een beter antwoordt te kunnen geven zal je toch echt iets meer moeten vertellen over boven genoemde zaken. Gr, Bert
Boertje Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Origineel bericht van: beaur Als ik een opname direkt start vallen verschillende zenders in de lijst weg.Ze zijn dan niet meer helder en kunnen niet geselecteerd worden.Weet iemand waardoor dit komt? Dit heb ik ook, maar dat komt omdat ik een motor heb(en ook ingesteld heb)wanneer er een opname begint op bv astra3 blokeerd de VU+ zodat ik niet naar astra2 kan,wat maar goed is ook anders verlies je de opname als de motor draait. Je kan wel alle andere zenders zien op astra3.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen