Ga naar inhoud

[Computer|Printer] Philips NMS 1433 geeft geen teken van leven meer...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand voor mij de schema's van de Philips NMS 1433 (dus niet de plus variant)? Zojuist de onze weer een van de kast gehaald (en aan mijn Compaq Portable III/386 gehangen). De eerste 5 minuten gingen goed tot ik er achter kwam dat de printkop niet ver genoeg heen en weer kon door stof in de tandwielen. Helaas wel te laat ontdekt want ineens stopte de printer en deed niets meer.

Alle onderdelen er ondertussen uitgetrokken en schoongemaakt, zekering gecontroleerd (deze was (helaas) nog heel) en alles weer teruggebouwd maar helaas geen teen van leven meer...

Zou leuk zijn als dit ding het met kettingpapier gewoon weer ging doen dus als iemand de schema's heeft van deze printer zou dat super zijn om verder te kunnen.

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Geplaatst:

Of ik kijk er over heen of ik kan mijn bericht gewoon echt niet aanpassen?

Anyway... Het lijkt erop dat deze printer hetzelfde is (in elk geval het mechanische deel en de opbouw van de behuizing) als de Tandy/RadioShack DMP 133. Hiervan is al iets meer informatie te vinden dus hopelijk is er via deze printer uiteindelijk een spoor te vinden. Ik heb vooralsnog niet datgene wat ik zoek...

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen