odul Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Allen , de paal staat zowel horizontaal als vertikaal waterpas. Door het eventueel niet waterpas staan van de brackets zou dit de mogelijke oorzaak kunnen zijn dat de astra op 19 graden niet juist op het o ( nul ) punt staat en de andere vervolgens ook op een andere pos. als aangegeven in de soft voor de plaats van de verschillende lnb's ?De tilt moet ik op -11.29 zetten , maar ook daar wordt de eventuele fout " misschien " exponentieel groter ? Alvast dank voor de antwoorden. Ook handig was dat ik nu vastgesteld heb dat de lnb houders op 2 manieren kunnen gebruikt worden of ben ik daar ook fout ? Geel , Stad in de Kempen.
odul Geplaatst: 5 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2011 Brombeer , ik blijf proberen.Tracht door elliminatie zaken uit te sluiten.Soms denk ik dat de reciever, een humax 5400 die al lang niet meer is geupdate de oorzaak zou kunnen zijn . Eventueel slecht aangesloten f-connectors die verlies zouden kunnen geven, enz.Dus als de paal loodrecht staat , zou het géén rol spelen of de brackets niet pas staan ...? Groeten Geel , Stad in de Kempen.
BeoMaster Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 Origineel bericht van: Brombeer Als de paal exact verticaal staat en goed stevig vastzit en je gebruikt de alligment software van de site van big bisat kun je eigenlijk niet verkeerd gaan . Inderdaad. XTrend ET9000 - DM 800 HD - Triax 88 quad - Visiosat Big Bisat - 80 cm Universal sat - Panasonic Plasma Viera series - Epson TW-3500
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen