Gast Ezee Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Heb inmiddels een aantal weken een Smart Titanium Quad monoblok 4.3 in gebruik en heb regelmatig last van een freeze als iemand anders tegelijkertijd op een andere aangesloten receiver een kanaal kiest die de interne diseq laat schakelen naar een ander satelliet. De verkoper beweert dat dit normaal is maar dat kan ik haast niet geloven. Als ik op de ene receiver een film opneem en op een andere receiver iemand aan het zappen is dan heb ik een opname vol met storingen. Kan niet geloven dat de fabrikant zoiets in de markt zet. Is hier iemand die hier iets van weet of soortgelijke ervaringen heeft?
vGnp Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Een quad LNB zou voor iedere aansluiting volledig onafhankelijk moeten zijn van wat er op de andere aansluitingen "gebeurd" Klinkt dus als een vreemd probleem. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
satencom Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Dat de verkoper beweert dat het normaal is, dat is het niet, iedere aansluiting , is volledig onafhankelijk ,dus deze lnb omruilen voor een andere ,je zou een ander merk kunnen proberen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
clemens2 Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 Het hoort inderdaad niet maar ik weet dat het probleem wel vaker voor komt. Vooral een paar jaar geleden toen de regionalen verhuisden waren er vaak van dit soort problemen. Maar de laaste 2 jaar kom ik bij de nieuw geplaatste lnb dit toch niet meer tegen maar ik heb ook geen van het merk smart geplaatst. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Gast Ezee Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 Dat zal ik maar doen dan, het leek me al erg onwaarschijnlijk dat het normaal zou zijn. Enige suggestie voor een goed alternatief? prijs vindt ik onbelangrijk als het maar goed functioneert...
satencom Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 Ik weet niet wat van type schotel je hebt, maar wat ook een goed alternatief is, een Flexiblock voor 2 lnb's En 2 Quad lnb's ,en voor elke ontvanger een DiSEqC switch 2/1 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Sprietje Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 Natuurlijk kunnen we je een goed alternatief geven als we eerst weten hoe groot je schotel is, dus merk en type of de breedte en de hoogte van de schotel.
Gast Ezee Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 De Quad LNB hang aan een Visiosat smc 80
Sprietje Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 @Ezee Een prima alternatief voor de Smart Titanium Quad monoblock LNB op een Visiosat smc 80 is een Inverto duo-lnb quad. Deze gebruik is zelf al vele jaren en heeft de problemen die je noemde nooit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen