Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Heb sinds enkele dagen de zoekmachine Babylon op mijn pc , geen idee hoe die op mijn pc komt.

Probeer die nu te verwijderen , maar helaas , het is als onkruid , krijg dat kreng niet verwijderd . Iemand een manier hoe ik er van af kom ?

BVD.

Geplaatst:

Als je Internet Explorer gebruikt dan het volgende draadje even helemaal doorlezen: --> KLIK <--

En dan ook het door mij daar genoemde tooltje gebruiken.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Hoi,

bij mij stond het plots ook op de pc.

Ik dacht dat de dochter het had geïnstalleerd omdat dit blijkbaar een vertaal programma is dat zich ook voordoet als google.

Ik heb het gewoon kunnen deinstaleren met windows 7.

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

Hoi ,

Heb al van alles geprobeerd , maar ik krijg het niet verwijderd.

Blijkt dat het een hardnekkig programma is , dat zelfs google verdringt.

Bedankt voor je reactie !

mvgr

C.

Geplaatst:

Hoi,

Heb toch nog even een vraagje . Waar en wat heb je gevonden , om dat lastige ding te verwijderen ? Zoek me suf , en iemand die me via team viewer hielp , die kwam er ook niet uit .

mvg

C.

Geplaatst:

Had je al gelezen wat ik schreef?

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Heb dat gelezen . ja .

Heb net Babylon weer terug op de pc gezet , en dan geprobeerd het weer te verwijderen , maar dat loopt iedere keer vast .Wat dat voor een programma is , ik weet het niet . Lijkt wel een virus , je komt er niet gemakkelijk van af .

Geplaatst:

Er zijn meer mensen die plezier beleven aan die Babylon meuk.

Volgens sommigen werkt revo uninstaller.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Het gaat om die toolbar ,van babylon , die krijg ik niet weg bij Fire fox m . En als ik bij Fire f een nieuw tabblad wil openen , dan komt meteen de zoek pagina van Babylon in beeld .Dus er zit ergens nog wat in mijn programma's , maar waar ? Om zot van te worden . Maar ik stop er mee , ga morgen / straks maar weer verder .

mvg

C.

Geplaatst:

De problemen zijn inmiddels opgelost . Zonder de vakkundige hulp , op afstand , via tv, was dat nooit opgelost . Had het zelf nooit gekund ! .

Nogmaals bedankt Loui.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sky viewer
De problemen zijn inmiddels opgelost . Zonder de vakkundige hulp , op afstand , via tv, was dat nooit opgelost . Had het zelf nooit gekund ! .
Nogmaals bedankt Loui.

En ga je dan ook nog zeggen hoe???????????????

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

Als je op joeptoep zoekt op 'babylon toolbar' zie je vele filmpjes met uitleg.

Meestal wordt er een (soms geheim) programma in de achtergrond gestart, die steeds de toolbar en alle instellingen weer terugzet, als je die met de hand gaat verwijderen.

Veel users komen gewoon niet meer uit die val.

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Geplaatst:

Die hulp of afstand , via team viewer , heeft een schoonmaak programma geïnstalleerd . En dat programma zoekt alles op , wat er achter blijft op je schijf, , als je babylon op de normale manier verwijderd. Weet niet of jij zo iemand kent , die dat ook voor jou wilt doen ? Je moet zo'n programma echt op je pc zetten , anders kom je niet van dat babylon gedeuns af .

Ik kan die naam helaas niet vermelden van dat schoonmaak programma , dat zou onder de reclame regels vallen .

mvg

C.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen