Gast superman2 Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 hallo, ik heb een dreambox 800 hd pvr gekocht. hij werkt goed,alleen tv functie wil niet werken op tv van merk samsung model:ps42c62h. ik heb codes van dreammultimeia.de geprobeerd maar die werken ook niet.heb jullie misschien een oplossing voor mij. grt superman
phil 3548 Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Er zit een zoek code in de Dream AB. Dat is code 991. TV code zoeken: - TV knop drukken. - Shift indrukken totdat rode TV led 2x knippert, dan 991 intoetsen, TV led knippert 2x, TV aanzetten, Dream AB op de TV richten. - Dan afwisselend de Power knop (met het rode rondje) en de TV knop indrukken. - De AB loopt dan door zijn hele databank. - Als de TV uitgaat heb je een werkende code. - Code dan bevestigen door op de setup knop te drukken, de TV led knippert 2x. Ik geef toe dat het een heel werkje is maar het werkt wel! DM-800HD se -|- stab HH120 -|
Gast superman2 Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Als ik de code 991 intoets gaat bij ieder toets tv led één knipperen,Als klaar met intoetsen, dan knippert tv niet.hij zou dan twee keer moeten knipperen. doe ik iets fout dan? Grt, superman
Gast superman2 Geplaatst: 6 oktober 2011 Geplaatst: 6 oktober 2011 Moet geen vier cijvers ,want met code 991 knippert tv led op AB niet. Het zou twee keer moeten knipperen. Is er ander code of ander oplossing mischien. Grt, Superman
phil 3548 Geplaatst: 7 oktober 2011 Geplaatst: 7 oktober 2011 Met code 991 moet het lukken. Anders moet je het een paar keer achter elkaar proberen. DM-800HD se -|- stab HH120 -|
Gast superman2 Geplaatst: 7 oktober 2011 Geplaatst: 7 oktober 2011 Beste,Phil Maar ik hebt geprobeerd met 991 code. Zo Als je hebt geschreven,alleen mijn probleem is dat tv led op AB niet knippert na het toetsen van code. En dat afwisselen tussen power knop en tv knop. moet ik blijven vast houden (ingedrukt blijven) of in drukken en los laten.en dan om de beurd. En Hoe lang? Grt, Superman
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen