Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 Net terug van vakantie en wil ik mijn tuinhek wat verder open zetten krijg ik na 10 sec dat hij weer dicht klap alles zwart .<BR>Diverse file geprobeerd maar het zelfde resultaat, ik weet dat er in het verleden hetzelfde probleem speelde maar omdat ik hier toen geen last mee had weet ik niet wat de oplossing was.<BR>Kan iemand mij helpend duwwen oja ik heb een pioneer of kan deze zo de sloot in.<P>VAAK IS DE OPLOSSING DICHTERBIJ DAN MEN DENKT
Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 Als het om het insert smartcard probleem gaat moet je de files van Duck eens proberen, die werken op mijn Pioneer tuinhek prima.<P>Alex<p>[ 02-09-2001: Message edited by: Alex Krycek ]
Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 Ook mijn kaartje werkt goed. Desgewenst kan ik je de files mailen.
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Zo het hek staat weer geheel open, wat ik gedaan heb is de file van de Duck 18-08 opnieuw opgehaald en op de kaart gezet vervolgens de ontvanger op RTL 4 laten staan dus niet meteen op canal + gezet om te kijken of hij niet na 15 sec wegviel.<BR>En zie hier alles gaat goed ook de canal + misschien heeft dat efect gehad in ieder geval gaat het nu goed.<P>HAVE A NICE EVENING
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 wat jullie allemaal al niet kunnen ontvangen op een tuinhek zeg, ik ben blij dat ik op 16 hoog woon en geen tuinhek heb....
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Als ik zo hoog zou wonen zou ik een schotel plaatsen, geen obstakels enzo!!<P>SLEEP TIGHT SATELLITE
Aanbevolen berichten