Ga naar inhoud

DVB subtitle van een andere zender halen, zou dat mogelijk zijn?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kijk wel eens naar bepaalde zenders die voorzien zijn van een Nederlandse ondertiteling (wie niet smile ), maar op een andere sat positie is diezelfde zender ook te zien via een andere provider in een iets betere beeldkwaliteit, maar helaas zonder NL sub.

Zou het mogelijk zijn om af te stemmen op laatstgenoemde zender, om vervolgens de NL sub van eerstgenoemde zender af te halen?

Zou dit eenvoudig in Pli geïntegreerd kunnen worden of is hier echt een plugin voor nodig? (die ik helaas niet zomaar kan schrijven)

De audio pip plugin die reeds bestaat lijkt er een beetje op, alleen haal je daar niet de ondertiteling maar het geluid van een andere zender. Misschien dat die plugin eenvoudig aan te passen is door iemand met verstand van zaken.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Loui (K)
Ik denk dat dit niet gaat lukken,alleen al om het verschil van de zenders.

Je bedoelt dat de programma's niet synchroon lopen? Bepaalde zenders zenden exact hetzelfde uit op exact hetzelfde tijdstip. wink
Geplaatst:

Een dvb sub wordt gescheiden van het beeld meegezonden (je kunt een dvb sub aan- of uitzetten), net als bijv. een audio stream. Zoals ik al eerder schreef bestaat er een Audio pip plugin, die het geluid van een ander kanaal kan toevoegen aan je huidige kanaal. Zoiets zoek ik maar dan die de dvb sub kan overhevelen. wink

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen