digiruud Geplaatst: 8 oktober 2011 Geplaatst: 8 oktober 2011 Ik heb het probleem dat enkele zenders van Ziggo het niet doen, waaronder Slam tv ,Eurosport 2, Comedy Central ESPN America, Nat geo wild , Discoverij Science en nog vele meer. Doe ik de kaart in een originele ziggo ontvanger doen deze kanalen het wel.Eredivisie live waar ik ook een abo op heb doen het allemaal wel in de dm8000??? Firmware is pli2.0 en cccam de laatste 2.2.1 dacht ik. De kaart is een 4118 kaart van ziggo. Vu plus ultimo 4K
Nobody2050 Geplaatst: 8 oktober 2011 Geplaatst: 8 oktober 2011 In cccam.cfg deze regel toevoegen. TRY ALL CHIDS : /dev/sci0 Succes Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
M_Z Geplaatst: 8 oktober 2011 Geplaatst: 8 oktober 2011 Het posten van deze vraag kost even veel moeite als het toevoegen van de gegeven oplossing. Probeer het even en laat het resultaat hier weten. M_Z
basvelt Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 heb het geprobeert maar bij mij werkt het niet heeft iemand nog meer oplossingen
Nobody2050 Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Misschien heb je de kaart in de andere kaartlezer? Dan moet je deze regel toepassen. TRY ALL CHIDS : /dev/sci1 Of de kaart in de andere kaartlezer stoppen. Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
digiruud Geplaatst: 9 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2011 Ik heb de regel van nobody2050 er in gezet en de priolijst er uitgehaald en alles doet weer. Heren SUPER Vu plus ultimo 4K
basvelt Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 ook hier doet alles weer bedankt digiruud en nobody
digiruud Geplaatst: 9 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2011 Zo leren we van elkaar. Vu plus ultimo 4K
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen