Gast Merkedesch Geplaatst: 8 oktober 2011 Geplaatst: 8 oktober 2011 Goedendag, Is het mogelijk om mail in een aparte map te laten bezorgen? B.v ik heb een map aangemaakt "werk" nu wil ik dus de mail van jansen@werk.nl direct laten belanden in de map "werk".Momenteel kopieer ik dus alles zelf naar die map alleen heb ik wel eens per ongeluk de planning verwijderd omdat ik ff door de mail het bos niet meer zag. Is dit dus mogelijk?? En zo ja met welk mail programma?? Ik gebruik Win7 Gr.Merkedesch
naze1975 Geplaatst: 8 oktober 2011 Geplaatst: 8 oktober 2011 In outlook 2010 kun je dit beperken in het tabblad "start" "email filteren" en dan kun je op verschillende dingen filteren, ook heb ik dit met outlook 2007 gedaan, in alle outlooks zitten wel ergen de regels verstopt, probeer een te googelen op "filteren email" aangevuld met jou outlook programma of ander sortig email programma. MvG Robert een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)
satencom Geplaatst: 8 oktober 2011 Geplaatst: 8 oktober 2011 Ja dat is mogelijk met Windows live mail 2011 , daar maak je een email adres aan waar in je de mail dan in kunt ontvangen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Alventali Geplaatst: 8 oktober 2011 Geplaatst: 8 oktober 2011 Ja is zeker mogelijk Bij de meeste mail programma's zit dat standaard in gebouwd. Voor live mail klik op tablad folders/mappen en dan op message rules/berichten regels. in outlook 2010 in het tablad bestand staat onder aan de button voor berichten regels. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Tonskidutch Geplaatst: 8 oktober 2011 Geplaatst: 8 oktober 2011 als je imap gebruikt kun je nog veel meer heeft je provider tevens imap account? ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen