vlaeken Geplaatst: 8 oktober 2011 Geplaatst: 8 oktober 2011 sinds enkele dagen heb ik mijn ET9000, wanneer ik deze aansluit op mijn netwerk en ik doe een netwerk test krijg ik bij servernaam onbevestigd,ip adres is wel goed, dus kan ik niet op het internet,mijn router is van telenet, wanneer ik bij mijn gebuur gaat met mijn Xtrend en hem op zijn netwerk aansluit is alles ok , maar hij heeft dan een router ven Belgacom,iemand een idee wat ik in mijn router zou moeten veranderen om ook op het internet te kunnen ik heb wel al eens de firewall van mijn router afgezet ,zonder enig resultaat als ik probeer poorten te openen is dit onder de 1024 niet mogelijk Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90 Rebox RE8500-Xtrent ET900
21320 Geplaatst: 8 oktober 2011 Geplaatst: 8 oktober 2011 Hallo satvriend, Ik heb dat probleem ook gehad met mijn VuDuo, Was vergeten de primaire en secundaire gegevens in te vullen van mijn provider en de DCHP moet niet op automatisch staan. Misschien heb ik hiermee iets geholpen. gr rolsat
vlaeken Geplaatst: 8 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2011 21320 mag ik ook weten waar ik deze gegevens kan in brengen ik vind dit nergens,maar waarom gaat het wel dan met een belgacom router Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90 Rebox RE8500-Xtrent ET900
21320 Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Vlaeken, Bij mijn VuDuo, gaat het als volgt:-menu--instellingen--systeem--netwerk--adapter instellingen--(blauwe knop) DNS wijzigen(primair+secundair). houdt de gegevens van je provider bij de hand want die moet je invullen en je IPadres van je onvanger hoop dat je iets dichter bij je probleem komt gr rolsat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen