Loui (K) Geplaatst: 8 oktober 2011 Geplaatst: 8 oktober 2011 Ik heb een PSU-911-A Voeding van Philips hij levert 14 volt 16 amp,nu heb ik hier een 2meter zender aanhangen en bij laag vermogen 2watt klappert de voeding dat wil zeggen het is net of hij het vermogen niet aan kan.Hoe kan ik dit veranderen of aanpassen dat hij wel een stabiele spanning/vermogen geeft.
satman_fryslan Geplaatst: 8 oktober 2011 Geplaatst: 8 oktober 2011 Hallo loui, Misschien is het wel hf instralen op de voeding door de 2m set Ik heb dat ook eens gehad met een ic2e welke mijn monacor voeding bij het zenden naar de eeuwige jachtvelden hielp 73's Jan .--././.----/.--./.-../..-
Loui (K) Geplaatst: 8 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2011 Hij werkt normaal wel goed dus in ontvangstand is er niks aan de hand. maar zodra ik de mic indruk klappert de voeding dus heel snel aan uit.Ik hoopte dat ik ergens een potmeter kon instellen hiervoor.
Loui (K) Geplaatst: 8 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2011 Probleem al gevonden,er was nog een aansluiting van 14v en die werkt nu wel goed,blijkbaar is die andere die ik eerst had gebruikt wel 14 volt maar geen 16amp
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen