timmerman_606 Geplaatst: 8 oktober 2011 Geplaatst: 8 oktober 2011 Hallo Heb windows xp home version op medion pc draaien met nvidia 8600gt met 2 Gb ram. De instalatie is goed ik heb uitbreiding van buroblad op scherm twee, en de powerpoint presentatie werkt zoals het hoort. Bij mediaplayer, powerdvd of vlc media krijg ik alleen beeld op één scherm. De instelling staat op dualview en dxdiag geeft ook geen problemen aan. Omdat ik visueel geen zicht heb op het tweede scherm ben ik met de optie: slepen en volledig scherm niets. Wetend dat het in één van mijn vroegere opstellingen wel werkte probeer ik er nu twee dagen achter te komen waar de fout zit maar helaas. Iemand een idee?
Pionewbie Geplaatst: 8 oktober 2011 Geplaatst: 8 oktober 2011 Geen duslvieuw gebruiken, maar clone. Dan krijg je op alle twwe de schermen hetzelfde beeld.
timmerman_606 Geplaatst: 9 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2011 Ja maar de bedoeling is dat het tweede scherm enkel dient voor presentatie of video . Dat het buroblad erop komt stoort mij niet want dat kan ik aanpassen, maar de iconen of handelingen mogen er niet op zichtbaar worden. Het moet te doen zijn, of het moet aan het feit liggen dat ik een video uitgang vd pc gebruik (tweede scherm is tv) ipv een vga of dvi uitgang.
Moderator wiz Geplaatst: 9 oktober 2011 Moderator Geplaatst: 9 oktober 2011 Een van die twee schermen zal je primaire scherm zijn, zet dat eens op het scherm waar je wel zicht op hebt. Ik denk dat je dat bedoelt? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
timmerman_606 Geplaatst: 11 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2011 Bedankt maar ik ben er uit denk ik. Op mijn andere pc krijg ik de boot op beide schermen, op de deze niet. Ik gebruik tv uitgang op tweede scherm daar zal de knoop zitten. Windows dient eerst op te starten voor dat scherm wrkt. In bios kan ik niets veranderen inzake tweedescherm rest mij niets anders dan in configuratie van nvidia de toepassing te laten opstarten in tweede scherm. Met muisklik in verkenner toepassing starten en deze start dan op in scherm twee. Bedankt in iedergeval .
winwiz Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 Meestal is dit een "probleem" van de video kaart. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen