marleentje Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Hallo Sedert een goeie maand hebben we (eindelijk) onze DB8000 ! Na de eerste frustraties (door onkunde) toch al behoorlijk tevreden en de bewondering voor de 'nachtelijke' image-makers-herstellers groeit nog steeds. Misschien toch een eerste vraagje. Bij m'n vorige sat-box kon je gemakkelijk een favorietgroep aanmaken. Daar stonden al onze HD-zenders in. Ik heb het nog niet gevonden bij de DB en als ik op favoriet druk zie ik TV-Vlaanderen staan en nog een map die ik niet gemaakt heb waar Duistse zenders in staan. dank bvb Leen DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.
Gerard 76 Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1745257/Zenderlijsten_importeren#Post1745257 Je kunt hiermee ook zelf een eigen favorietenlijst aanmaken.
marleentje Geplaatst: 9 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2011 dank Gerard ik heb dreamboxedit geinstalleerd, het ip-nummer van m'n box ingesteld, maar ik vind niet direct hoe je de zenders van de box importeert in dit progamma. Ik wil enkele zenders gewoon kopieren naar een favorietlijst, niet verplaatsen, kan dat ook ? leen DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.
martin52 Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Knop 'FTP' gebruiken. Dan 'Ontvang bestanden van dreambox'. Editten kun je gemakkelijk met de rechtermuisknop. Daarna bestanden naar de dreambox sturen ('FTP' 'Zend bestanden naar dreambox' Let er wel op dat je het settingstype op '4' hebt staan (zie rechtsonder). Je kunt dit wijzigen met 'hulpmiddelen' 'schakel tussen versie 2,3en 4 settings'
Loui (K) Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Origineel bericht van: marleentje dank Gerard ik heb dreamboxedit geinstalleerd, het ip-nummer van m'n box ingesteld, maar ik vind niet direct hoe je de zenders van de box importeert in dit progamma. Ik wil enkele zenders gewoon kopieren naar een favorietlijst, niet verplaatsen, kan dat ook ? leen In fijte kan je gewoon knippen en plakken in je dreamboxedit,als jij aan de rechterkant een nieuwe bouquete toevoegd en die de naam geeft naar jou keuze in dit geval Favorieten dan kun jij zenders aan de linkerkant selecteren en kopieren in het middelste rij die leeg is.Zo krijg jij je favoriete lijst compleet oja wel even aan het eind opslaan.
icesat Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Als het geen al te grote Favorieten lijst is kan je die makkelijk met de afstandsbediening aanmaken en bewerken. Voor een uitgebreidere lijst is een settingseditor wel aan te raden. mvg,
marleentje Geplaatst: 9 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2011 @ santanasat Sory maar we zitten hier met PLI-image en ik vind die instelling van jou nergens terug. Enig idee waar ik dat moet zoeken in PLI ? Toch bedankt ! Leen DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.
theparasol Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Zorg dat de zenderlijst in beeld staat druk op favorieten en druk dan eens op menu toets En kijk ook eens als zenderlijst in beel staat en druk dan eens op menu toets
marleentje Geplaatst: 9 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2011 dank je theparasol ! moest dit forum er niet zijn...... wat zouden beginners doen ??? goeien avond Leen DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.
metoo Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 de gebruiksaanwijzing eens doorkijken? ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
theparasol Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Origineel bericht van: metoo de gebruiksaanwijzing eens doorkijken? Kuch kuch... welke handleiding?! En in welke taal ?
Gast Bats Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Zo'n dure box en er zit niet eens help (?) - knopje op.
Catastrofus Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Jawel hoor, zo'n help-knopje zit er wel op. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
theparasol Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 help knopje zit op alle dreamboxen. En daar staan ook erg veel nuttige tips in... DM8000 is ook alleen voor de elite bedoelt die niet wakker liggen van een rug meer of minder
metoo Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Origineel bericht van: theparasol Origineel bericht van: metoo de gebruiksaanwijzing eens doorkijken? Kuch kuch... welke handleiding?! En in welke taal ? bij mijn 800 blz 34-37, taal duits en engels, maar met veel foto's, heel verhelderend zo'n gebruiksaanwijzing, staat veel standaard e2 functionaliteit in ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen