Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Sedert een goeie maand hebben we (eindelijk) onze DB8000 !

Na de eerste frustraties (door onkunde) toch al behoorlijk tevreden en de bewondering voor de 'nachtelijke' image-makers-herstellers groeit nog steeds.

Misschien toch een eerste vraagje. Bij m'n vorige sat-box kon je gemakkelijk een favorietgroep aanmaken. Daar stonden al onze HD-zenders in. Ik heb het nog niet gevonden bij de DB en als ik op favoriet druk zie ik TV-Vlaanderen staan en nog een map die ik niet gemaakt heb waar Duistse zenders in staan.

dank bvb

Leen

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Geplaatst:

dank Gerard

ik heb dreamboxedit geinstalleerd, het ip-nummer van m'n box ingesteld, maar ik vind niet direct hoe je de zenders van de box importeert in dit progamma.

Ik wil enkele zenders gewoon kopieren naar een favorietlijst, niet verplaatsen, kan dat ook ?

leen

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Geplaatst:

Knop 'FTP' gebruiken. Dan 'Ontvang bestanden van dreambox'. Editten kun je gemakkelijk met de rechtermuisknop. Daarna bestanden naar de dreambox sturen ('FTP' 'Zend bestanden naar dreambox' Let er wel op dat je het settingstype op '4' hebt staan (zie rechtsonder). Je kunt dit wijzigen met 'hulpmiddelen' 'schakel tussen versie 2,3en 4 settings'

Geplaatst:
Origineel bericht van: marleentje
dank Gerard

ik heb dreamboxedit geinstalleerd, het ip-nummer van m'n box ingesteld, maar ik vind niet direct hoe je de zenders van de box importeert in dit progamma.
Ik wil enkele zenders gewoon kopieren naar een favorietlijst, niet verplaatsen, kan dat ook ?

leen

In fijte kan je gewoon knippen en plakken in je dreamboxedit,als jij aan de rechterkant een nieuwe bouquete toevoegd en die de naam geeft naar jou keuze in dit geval Favorieten dan kun jij zenders aan de linkerkant selecteren en kopieren in het middelste rij die leeg is.Zo krijg jij je favoriete lijst compleet oja wel even aan het eind opslaan.
Geplaatst:

Als het geen al te grote Favorieten lijst is kan je die makkelijk met de afstandsbediening aanmaken en bewerken.

Voor een uitgebreidere lijst is een settingseditor wel aan te raden.

mvg,

314rvnk.jpg

o0wcoz.jpg

Geplaatst:

@ santanasat

Sory maar we zitten hier met PLI-image en ik vind die instelling van jou nergens terug. Enig idee waar ik dat moet zoeken in PLI ?

Toch bedankt !

Leen

Geplaatst:

dank je theparasol !

moest dit forum er niet zijn...... wat zouden beginners doen ???

goeien avond

Leen

Geplaatst:

Zo'n dure box en er zit niet eens help (?) - knopje op.

Geplaatst:

Jawel hoor, zo'n help-knopje zit er wel op. cool

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:
Origineel bericht van: theparasol
Origineel bericht van: metoo
de gebruiksaanwijzing eens doorkijken?

Kuch kuch... welke handleiding?! En in welke taal ?

bij mijn 800 blz 34-37, taal duits en engels, maar met veel foto's, heel verhelderend zo'n gebruiksaanwijzing, staat veel standaard e2 functionaliteit in

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen