Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wou even mijn zenderlijst updaten en om Eurosport HD en History HD te ontvangen moest ik de volgende transponder invoeren 12109 23,5 H 27,500 3/4. Maar nu heb ik daar signaal kan dat aan mijn schotel liggen of werk deze frequentie werkelijk niet?

Gr. Herman
TV Samsung 42 ++ Sat.ontv: SAB ultimate HD super plus
Antenne: multytenne Technisat digital ++  Astra 1B~2C, Astra 2A~2D, Astra 3A, Hotbird 1~5
============================================

Geplaatst:

Hier gewoon beeld, deze frequentie is wel een van de zwakste. Ook is deze transponder 8PSK maar dat zou jouw ontvanger moeten kunnen ontvangen.

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Geplaatst:

Dank u,

Dan probeer ik het nog 1 keer en anders moet er tocht maar een andere schotel aan de muur.

Gr. Herman
TV Samsung 42 ++ Sat.ontv: SAB ultimate HD super plus
Antenne: multytenne Technisat digital ++  Astra 1B~2C, Astra 2A~2D, Astra 3A, Hotbird 1~5
============================================

Geplaatst:
Origineel bericht van: IJsselstation
Ik wou even mijn zenderlijst updaten en om Eurosport HD en History HD te ontvangen moest ik de volgende transponder invoeren 12109 23,5 H 27,500 3/4. Maar nu heb ik daar signaal kan dat aan mijn schotel liggen of werk deze frequentie werkelijk niet?

Ben je zeker dat je alle volgende gegevens hebt ingegeven bij het zoeken:12109 H DVB-S2 8PSK 27500 3/4

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen