1pm Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Ja dat vraag ik me eigenlijk af indien canal digitaal die actie gaat doorzetten. Ik in ieder geval wel want dan is het niet leuk meer met mijn dreamboxen . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
The Iron Maiden Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Over welke actie heb je het? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Devrim Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Origineel bericht van: The Iron Maiden Over welke actie heb je het? mvg, The Iron Maiden Actie dat je gelimiteerd aantal requests mag doen naar je kaart binnen een bepaalde tijd. Dus het kan mogelijk zijn dat je niet tegelijk 2 keer kan opnemen en 1 keer normaal kijken etc. Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0 Dreambox 500+ x Gemini 4.7 WandTV USB DVB-T Stick 7E/19.2E/23.5E/42E
Skinkie Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Denk dat het hier over gaat: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/2043354/56 Dat CD iets gaan proberen aan cardsharing te doen, doormiddel van kaartjes die maximaal 1 zender kunnen decoderen. (Lees ik uit de thread.) Steun elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
edbe Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 ze zijn te stom bij CD om er iets aan te kunnen doen. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Skinkie Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Ik vraag me bij die organisaties, inclusief de Ziggo's van deze wereld oprecht af waarom ze zelf geen cardservice faciliteren. Dit is zo'n verschrikkelijk 'if you can't beat them, join them' verhaal. Op die manier krijgen ze een perfect inzicht in het kijk gedrag van mensen, hoeveel gebruik er is op het netwerk. Wat voor abonnementen mensen (die de service niet gebruiken) willen hebben, en de mogelijkheid om pakketten 'op maat' te maken. Eventueel zelfs afrekenen per keer kijken. Maar zoals je zelf al zei, ze zijn te stom om dat zelf te bedenken. Steun elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
The Iron Maiden Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Citaat: kaartjes die maximaal 1 zender kunnen decoderen Dan zou je dus niks meer aan je twin ontvanger hebben... mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Johan45 Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Je idee is niet nieuw. Thailand werkt dit al jaren zo. Vult u rustig aan !!!
Skinkie Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Als je naar scrambeling zelf kijkt. Is daar binnen een scrabeler een lichtere en zwaardere vorm van? Of is er in principe maar 1 sleutellengte? Want mocht CD de sleutel verlengen, en het kaartje daar langer mee bezig zijn, zou dit mogelijk best een effectieve oplossing zijn. De andere kant op, als je alleen zou willen tracken wat mensen kijken, neem je een korte sleutel. Steun elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Gerard 76 Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Heren,deze discussie wordt in bovengenoemde link al gevoerd. Dus niet hier dezelfde discussie aub. Vraag was wie z'n abo gaat opzeggen,mocht het echt zover komen.
schapi Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 de andere is al 60 pagina's dit leest gemakelijker, maar ik zeg pas over 4 jaar op vanwege imigratie 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens
gigantaandemuur Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Ik zeg helemaal niet op. Kijk maar 1 zender tegelijk en neem nooit op. Met mijn not aproved cd ontvanger moet ik wel maandelijks de kaart heractiveren meer irritaties heb ik niet. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Jack100 Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Ik zeg op ik heb 4 ontvangers intussen dan ga ik maar terug naar de kabel AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket
gigantaandemuur Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Origineel bericht van: Johan45 Je idee is niet nieuw. Thailand werkt dit al jaren zo. Markt daar is ook anders als hier. Kijk maar is wat er FTA is aan thaise zenders.http://www.lyngsat.com/thai5.html "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
kwajoep Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Hier worden regelmatig 2 zenders opgenomen en een andere zender gekeken. Als dit niet meer mogelijk is ga ik zeker opzeggen. Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen