Ga naar inhoud


Wie wil gaat canal abbo opzeggen indien alles doorgaat


1pm

Aanbevolen berichten

Ontopic, ik zou het cd abbo best wel eens kunnen gaan opzeggen. Ga ik met de hele bende weer eens naar de kabel. De buitenlandse zenders zijn voor mij toch veel belangrijker dan al die bagger die we via cd ontvangen.

 

Ik denk echter dat het allemaal niet zo'n vaart loopt. Als ze gewoon kunnen zorgen dat je max twee zenders kunt decoderen, waarom zijn ze nu dan zoveel moeite aan het steken, in het mensen individueel benaderen over cardsharing? Lijkt me dan volstrekt overbodig.

 

Eerst zien dus...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Ik denk dat ik niet opzeg, maar zal met zeer grote zekerheid wel gaan cardsharen als dat de beperkingen opheft.

Het hangt er een beetje vanaf hoe beperkend de maatregel zal zijn als die er überhaupt komt.

 

Dan kijk ik in ieder geval legaal naar de zenders waar mijn abonnement voor afgesloten is.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou er toch eens over nadenken of ik zou opzeggen of niet indien tvvl hier ook mee zou afkomen.

 

Net dat het veel gebeurd dat ik op het tvvl aanbod iets tegelijk bekijk en ondertussen daar ook van opneem, maar de gedachte alleen al dat ik niet meer binnenshuis niet meer zou kunnen sharen(daar ga ik bij mijn volgende aankoop van ontvanger rekening mee houden) zou me dan toch misschien doen overstappen naar de concurrentie

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Ik denk dat ik niet opzeg, maar zal met zeer grote zekerheid wel gaan cardsharen als dat de beperkingen opheft.
Het hangt er een beetje vanaf hoe beperkend de maatregel zal zijn als die er überhaupt komt.

Dan kijk ik in ieder geval legaal naar de zenders waar mijn abonnement voor afgesloten is.

Mvg,

Michel


De mening van Michel is ook de mijne

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog niet of ik opzeg.

Gezien ik 2 kaartjes heb.

Dan moet het toch mogelijk zijn om de opname's te laten lopen via het ene card slot.

En het gewone kijken via het andere cardslot.

De Vu heeft er immers 2

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yup... totaal 3 opnames tegelijk en 1 kanaal kijken/zappen.

Wellicht dat CCcam dan niet meer voldoet maar met oscam gaat je dat al wel lukken. Met dank aan griekse Nova die al gebruik maakt van CAID/ECM restrictie. Daar staat de max op 4 CAID/ECM en tijdens coolingdown op 1 CAID/ECM per card.

Oscam heeft al parameters aan boord waarmee je kunt balancen tussen meerdere readers igv dit soort restricties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het allemaal al zover komt, dan sluit ik mij aan bij de mening van Michel en Leo.

Betalen voor het abonnement is geen enkel probleem, maar wil het wel kunnen blijven gebruiken zoals wij dat thuis gewens zijn.

Maar, eerst maar eens zien of het allemaal zo ver komt, of dat ze het aantal verhogen. Als het naar bv 4 gaat ipv 2, dan ben ik daarmee genoeg geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het allemaal al zover komt, dan sluit ik mij aan bij de mening van Michel en Leo.

 

Betalen voor het abonnement is geen enkel probleem, maar wil het wel kunnen blijven gebruiken zoals wij dat thuis gewens zijn.

 

En aangezien ik nogal wat opneem (soms staan hier 4 programma's op te nemen of meer ) vriendin werkt in ploegen en ik werk ook op verschillende tijden moet dat voor mij wel mogelijk blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mijn mening over het wel of niet opzeggen pas geven als ik merk dat ik overlast van de stap van CD ondervind.Voorlopig weten we alleen iets van een persbericht.Dat CD zijn zaken wil beschermen tegen piraterij is hun goed recht,en als ze dat op een klant vriendelijke manier doen zie ik niet in waarom ik op moet zeggen,dus wacht ik rustig af en loop niet op de dingen voor uit.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...