10us Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 LS, Is het (theoretisch) mogelijk om een cccam client signaal dat je binnen krijgt op je dreambox door te zetten via bijv. een oscam server ? gr Tinus
Tonskidutch Geplaatst: 10 oktober 2011 Geplaatst: 10 oktober 2011 de client geeft enkel door dat ie er is en wat ie vraagt dus doorgeven? f-line de card-server geeft door aan jou en die kan indien de server dat toestaat ook uphops verder geven. ik sta toe dat mijn slaapkamer-box van mijn woonkamer-box gebruik mag maken en zou inderdaad principieel de slaapkamer-box naar de badkamer-box kunnen laten sturen ciao True North Rebekka Bakken
10us Geplaatst: 13 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2011 Stel jou woonkamer box staat ingesteld dat alleen je slaapkamer box hiervan "mag lezen", en dit dus (ingesteld in cccam vd woonkamer box) niet door mag geven verder. Is het dan mogelijk dat je slaapkamer box zijn cccam client signaal alsnog door kan zetten naar de badkamer box via wellicht een ander cam server? Dus dat de badkamer via de slaapkamer box toch het client signaal krijgt (alsof de aanvraag van de slaapkamer box komt) Bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen