johan39 Geplaatst: 9 oktober 2011 Geplaatst: 9 oktober 2011 Ik heb laatste versie Eset AntiVirus geinstalleerd. Als mijn PC nu uit slaapstand komt is mijn internetverbinding weg. De draadloze verbinding met mijn router blijft, maar de verbinding is dan enkel lokaal. Ik moet mijn PC terug heropstarten om de verbinding met internet te herstellen Ik heb Vista, Eset Internet Security 5, Linksys router WRT54GC. Heeft er iemand een tip (behalve de oudere versie Eset 4 opnieuw te installeren) ?
winwiz Geplaatst: 10 oktober 2011 Geplaatst: 10 oktober 2011 ik heb versie 5 op een aantal pc's en laptops geinstalleerd, maar deze problemen niet ondervonden. Doe eens een ipconfig in een dosbox. Krijg je wel een ip adres? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
johan39 Geplaatst: 12 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2011 Ipconfig geeft weinig informatie, enkel het IP adres van mijn router 192.168.1.101, zowel als ik verbonden ben met internet als met verbroken verbinding. Intussen denk ik dat mijn probleem opgelost is, mijn pc was zowel draadloos als met netwerkkabel verbonden met de router . Ik heb de kabel weggenomen en ik heb geen probleem meer met internet. Ik begrijp nog altijd niet waarom Eset 5 daar probleem mee heeft, maar alles lijkt ok. Dank voor de moeite. Johan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen