postduif Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 Ik heb er ook een paar dagen last van. Homecast hs 9000 cicd pvr 500gb -Triax 78-4x Lnb twin -2x Diseq -Astra 1-Astra 23-Astra 28-Hotbird
bladerunner Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 Hier hetzelfde maar dan voornamelijk op de HD zenders, blokvorming etc, hoewel de schotel goed uitgericht is.
Sprietje Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 Op een ander forum las ik vanavond het volgende: Is opgelost volgens mij bron. Oorzaak zat in een te laag uplink power op 2 transponders en Kpn(de beheerder van de uplink bij de "toren"in Hilversum) hebben dit gecorrigeerd. Ik heb er sinds vanmiddag ook geen problemen meer mee gehad
deHond Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Hier ook al enige dagen blokjes en soms zelfs geluiduitval op NL1 en RTL4. En dan op de SD de HD (andere satelliet) is goed. Het vreemde is ook dat de storing op vaste tijdstippen lijkt plaats te vinden. Direct aan begin journaal op NL1 om 20:00 en aan begin Pauw en Witteman om 23:00. Gisteren gekeken naar journaal op NL1 sd en journaal NL1 hd opgenomen. En voor het eerst had ik gisterenavond geen probleem.
rienk Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 de storingen zijn er nog steeds heb het idee dat het aan bepaalde abo's zit gekoppeld en dan alleen op de SD lijkt wel of ze de mensen een klein duwtje willen geven richting de HD Rienk
DeBeek Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 Denk dat je het dan in je eigen spullen moet zoeken.. Alle SD kanalen werken goed..
1pm Geplaatst: 21 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2011 mailtje terug van canal er waren geen problemen alles moet oke zijn controleer uw installatie , maar moet zeggen sinds paar dagen nergens meer last van. 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen