Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Daar is dan eindelijk het nieuwe sat4all.com.

 

We hebben er maanden werk in zitten, het heeft bloed zweet en tranen gekost en het lijkt dan eindelijk grotendeels gelukt.

 

Deze nieuwe site heeft veel meer mogelijkheden, zit technisch veel beter in elkaar en we hebben het design zo veel mogelijk eigenschappen van de zwaar verouderde oude site meegegeven.

 

Zo is de achtergrond van de berichten gewoon weer wit, teksten zijn zwart, het lettertype is vrijwel hetzelfde en de bericht editor is veel beter.

 

Het vergt zoals alles natuurlijk wel enige gewenning. Dat geldt ook voor ons moderators, dus spaar ons de komende weken een beetje en help mee de site netjes en overzichtelijk te houden.

 

Alle oude waarschuwingen zijn weg gepoetst. Oude permanente bans blijven wel van kracht, maar dat zijn er vrij weinig en dat gaat het toch om notoire ordeverstoorders.

 

Als er dingen mis gaan (en er gaan geheid nog dingen mis!) meldt dat dan met een duidelijke klachtomschrijving in dit tijdelijke forum:

 

http://www.satelliet...forum-conversie

 

De site zal de komende maanden steeds verder worden uitgebreid. In de planning staan:

  • een geheel nieuw FAQ, die de database forums gaat vervangen
  • een download pagina.
  • een geheel nieuwe ledengalerie (de oude kan helaas niet in stand blijven)
  • een nieuws/blog pagina, waar eventueel ook leden hun forum gerelateerd nieuws in een eigen Blog kunnen plaatsen.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

 

 

Mvg,

 

Michel

  • Like 3

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is bijna net zo erg als toen mokkels.nl van blauw/geel overging op oranje/wit :eek:

 

Maar de conversie is zo te zien gelukt, dus gefeliciflapsteerd!!! :grin:

 

(Mis echter nu al een aantal smilie's)

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spijt mij te moeten zeggen............maar ik vindt het helemaal niks. Wennen ????? ik hoop het. Ik vond de oude veel mooier. Het is een beetje saai. Kunnen de schoteltjes voor de topic weer terug in plaats die blauwe bolletjes??

Ik begrijp dat het heel veel werk is geweest en nog steeds is. Maar dit is de definitieve layout ???

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel ik hier weinig post,was het toch ff afkicken geblazen om vandaag niet even de nodige topics te kunnen lezen.

Maar het was het wachten wel waard zo te zien. Nice job voor iedereen die hier aan heeft gewerkt! :)

VU+ DUO (Hd Samsung Spinpoint F1 1TB) | Vantage HD8000S (Hd 500gb) | DreamboX DM7000S (Hd Maxtor 120gb) | DreamboX 500s | Visiosat Bi-satellite G4 (13e, 19e, 23e, 28e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik zuip zo af en toe eens flink en dan zie ik ook behoorlijk veel slechter. Nergens last van ;)

 

Wat is er dan precies niet OK volgens jou?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...